Industry Wire

Geplaatst door Pink Marketing

MediaMarkt kiest Pink Marketing (Part of P3) voor social marketing

Pink Marketing & MediaMarkt hebben de handen ineengeslagen om de social strategie & executie verder te professionaliseren en automatiseren.  

Door slim gebruik te maken van data, feeds & dynamische uitingen wordt de potentiële doelgroep op een schaalbare en relevante manier bereikt. Zowel dynamische als statische uitingen worden ingezet via Smartly om mensen te bereiken die in market zijn voor consumentenelektronica. Via een data driven benadering worden ze verleid tot het doen van aankopen op Mediamarkt.nl of één van de fysieke winkels in Nederland.

Na een succesvolle start in Nederland, wordt vanaf media mei ook opgeschaald in België volgens hetzelfde schaalbare model dat in Nederland is gebouwd.

Danny Hsiao – Lead Programmatic Benelux (MediaMarktSaturn)

De juiste kennis en continue innoveren zijn voor ons essentieel om voorop te blijven lopen in de markt. Met Pink Marketing hebben we een partner gevonden waarmee we onze huidige social strategie en kennis kunnen borgen en verder kunnen opschalen.

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht