MediaTestDag 2020

MediaTest viert haar 21ste verjaardag met de MediaTestDag. Met het hele bedrijf voert MediaTest binnen 24-uur belangeloos een volledig onderzoek uit. Dit jaar doet MediaTest het net iets anders dan vorige jaren. Vandaag is MediaTest aan de slag voor niet één maar twee organisaties: Stichting AAP en Naturalis.
Stichting AAP en Naturalis Biodiversity Center waren beide benieuwd naar de effecten van de corona-pandemie. Leidt dit tot een nadere houding ten aanzien van (exotische) dieren en het behoud van biodiversiteit in Nederland?
In samenwerking met Panel Inzicht voert MediaTest het online onderzoek uit. Als aanvulling op het kwantitatieve deel geven diepte-interviews de nodige toelichting.
– Einde persbericht –
Over MediaTest:
MediaTest is een marktonderzoeksbureau dat communicatie en media onderzoekt, meet en test. MediaTest voert zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek uit en helpt opdrachtgevers om hun communicatie effectiever te maken. Bij MediaTest zit je direct aan tafel met inhoudelijke specialisten, die eerst veel vragen en goed luisteren. Onderscheidend en met een warm hart voor jouw merk. En al 20 jaar altijd doeltreffend. Door onderzoek net even anders aan te pakken. Krachtiger. Voor het beste effect. MediaTest geeft communicatie kracht.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.