Industry Wire

Geplaatst door Mediaxplain*

Mediaxplain* sluit zomerse transferwindow succesvol af

Niet alleen de voetbalwereld sluit vandaag haar transferseizoen af, ook binnen de media zijn de nodige stappen gemaakt. Met het constante streven naar innovatie en ontwikkeling en het aantrekken van de juiste mensen als onderdeel daarvan, heeft Mediaxplain* deze zomer met trots twee nieuwe directors aangesteld; Dirk Jan Theijn als Finance Director en Menno Westinga in de positie van Digital Data & Campaign Director. Beiden gaan als aanvoerders van twee belangrijke teams binnen het marketing- en mediabureau aan de slag.

Dirk Jan Theijn maakte de overstap vanuit zijn rol als Finance Director bij Starcom en Zenith. Daarvoor was Theijn Senior Consultant bij Symsys en jaren actief als freelance financieel adviseur in de reclame- en mediabranche. “Met mijn brede kennis en ervaring zie ik vele kansen om Mediaxplain* op financieel gebied klaar te stomen, te begeleiden en aan te sturen voor de groei van de komende tientallen jaren”, aldus Theijn.

Menno Westinga maakte, na 14 jaar bij ZIGT, weloverwogen de transfer naar Mediaxplain*. De voormalige Head of Data & Digital neemt de positie van Digital Data & Campaign Director in en stuurt zijn Digital team aan op het slim, getarget en geïntegreerd inzetten van display/video, SEA en social.
Westinga voegt hieraan toe: “De ambitie en het ondernemerschap van Mediaxplain* hebben mij over de streep getrokken. Ik maak met het Digital team dan ook graag deel uit van het verder ontwikkelen van de ‘future-proofing’ van Mediaxplain*”.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht