Industry Wire

Geplaatst door Mediaxplain*

Mediaxplain* wint pitch Baderie

Mediaxplain* gaat vanaf heden aan de slag voor Baderie, dé badkamer en sanitair specialist van Nederland. Tijdens een bureaupitch wist Mediaxplain* Baderie te overtuigen met een doelgerichte en volledig geintegreerde mediastrategie voor het aankomende jaar.

Mediaxplain* gaat zich het aankomende jaar inzetten voor het vergroten van de brand awareness en werkt daarnaast aan de perceptie van het merk. “We hebben alle touch points binnen de customer journey in kaart gebracht”, aldus Rolf van Houten, Digital Development Director bij Mediaxplain*. “Op basis hiervan is een volledig geïntegreerde mediastrategie gecreëerd, waarbij we zowel off- en online media, als social advertising gaan inzetten. Centraal staat de gedachte om in elke fase binnen het beslissingsproces relevant aanwezig te zijn. Vanaf de allereerste oriëntatie, naar inspiratie tot de uiteindelijke aankoop”.

Tessa Post, Marketing Communicatie Manager bij Baderie, voegt toe: “Binnen Mediaxplain* ervaar ik een goede balans tussen enerzijds de diversiteit aan expertises van een groot mediabureau en anderzijds een persoonlijke en proactieve benadering. Ik kijk uit naar een langdurige partnership!”.

Over Baderie
Baderie is een full service franchiseformule, heeft 49 showrooms verspreid over heel Nederland en is daarmee de grootste in zijn soort. In 35 jaar is Baderie uitgegroeid tot een sterk merk in de badkamerbranche; een franchiseformule voor de showroomhoudende installateur met de sterkste inkoopcondities en professionele marketingactiviteiten. De showrooms bieden een bijzondere collectie sanitair; van alle topmerken en van het huismerk Baderie.

Over Mediaxplain*
Mediaxplain* is een onafhankelijk, full service marketing- en mediabureau dat al 16 jaar als pionier de markt verandert. Vorig jaar is het bureau uitgeroepen tot mediabureau van het jaar. ‘Wat wij doen is helder en hoe we dat aanpakken is logisch. Dat doen we met 67 energieke vakmensen.’ De missie van het bureau: opdrachtgevers succesvoller maken met media en marketing door hen regie te bieden over de geïntegreerde inzet van alle communicatiemiddelen. En dat altijd op een effectieve en spraakmakende manier. Vernieuwend en vaak duidelijk anders. Daarbij is Mediaxplain* 7 dagen per week open: ‘..want jouw doelgroep is immers ook in het weekend doelgroep’. Meer weten? Kijk eens op: www.mediaxplain.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht