Industry Wire

Geplaatst door Mediaxplain*

Mediaxplain* zet versterking digital, data en RTV-OOH verder door

Marketing- en mediabureau Mediaxplain* start het nieuwe jaar met drie nieuwe aanwinsten: Leon Bultman, Sandy Hogendoorn en Kim van Houtrijve. Vanaf heden versterken zij de organisatie als Digital Media Planner, Research & Insights Project Coördinator en Media Planner. De komst van de drie tekent een verdere groei van het bureau als regisseur van multimediale datadriven campagnes.

De nieuwe versterkingen hebben zo hun eigen redenen om te kiezen voor Mediaxplain*. Kim van Houtrijve, de nieuwe Media Planner: Door eerdere ervaring, opgedaan bij Kinetic, heb ik veel kennis van Out of Home. Mediaxplain* trok mij aan door de brede en multidisciplinaire scope van de mediastrategieën en inzet. De kersverse Digital Media Planner Leon Bultman vult aan: Én vergeet de bedrijfscultuur en fijne collega’s niet. Bultman is geen vreemde van het marketing- en mediabureau. Eerder werkte hij bij Pack, een on-demand job community start-up en voormalig opdrachtgever van Mediaxplain*.

Sandy Hogendoorn, afkomstig van Annalect (OmnicomMediaGroup), besloot ook de overstap te maken. Haar drijfveer is het innovatieve karakter van het marketing- en mediabureau. Ik ga als Research & Insights Project Coördinator de campagne-effecten zo goed mogelijk in kaart brengen om media-inzet continu te optimaliseren.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht