Geplaatst door Megawatt Group

Megawatt Group lanceert Megawatt Branding Agency

Onder leiding van Head of Branding; Eva Storck, is Megawatt een label rijker. Megawatt is vanaf de oprichting al actief en succesvol in het (re)branden van merken. Door deze branding tak als los label te positioneren verwacht de groep zich nog sneller te ontwikkelen in kwalitatief hoogstaand werk.

Door de slimme strategische aanpak, een eigen methodiek én een bijzonder klantgericht proces is Megawatt al jaren een zeer succesvol branding en rebranding expert. De designstudio heeft inmiddels meer dan 50 succesvolle trajecten afgerond zoals de rebranding van Korein Groep naar Wij zijn JONG, een rebranding van het bekende Groningse Graansilo Bier en onlangs het redesign voor creatieve vakschool SintLucas. De ambities zijn groot, dus besloot de directie dat het tijd werd om een nieuw Megawatt label op te zetten. Dit alles onder leiding van Eva Storck als nieuwe Head of Branding & Design. Zij is al jarenlang onderdeel van Megawatt en de perfecte keus om de gestelde doelen te bewerkstelligen.

‘We hebben een ontzettend goed team designers die op elkaar zijn ingespeeld. Op basis van een zeer gedegen merkstrategie en meerdere gezamenlijke sessies, bouwen wij samen met de klant aan hun perfecte nieuwe identiteit. Eentje die zit als gegoten en toekomstbestendig is”, aldus Eva. ‘We hebben dan ook ontzettend veel zin om samen met elkaar de volgende stap te zetten zodat we voor nog meer mooie merken en fijne klanten aan de slag kunnen.’

Simon Coolen, co-owner van de groep en Creative Director, vult aan:

‘Ik ben zo enorm trots op deze ontwikkeling. Eindelijk krijgt Megawatt Branding de ‘shine’ die het zo verdient. Het niveau dat zij al jarenlang op de mat toveren is ontzettend hoog. En de rek is er nog lang niet uit. Ik heb dan ook ontzettend veel zin om samen met deze getalenteerde groep, onze partners en schouder-aan-schouder met Eva, te bouwen aan het volgende succesverhaal binnen Megawatt.’