Mercedes-Benz Accessoires kiest Stibo Systems voor klantgerichte communicatie

Mercedes-Benz Accessoires (MBA) ontwerpt en verkoopt exclusieve gepersonaliseerde accessoires en collectors items via dealerships en toonaangevende retail brands overal ter wereld. Iedere dag gebruikt MBA meer dan 35.000 part nummers om informatie up-to-date te brengen voor dealers en klanten wereldwijd. Deze informatie zal vanuit de oude product information management database overgezet worden naar het flexibele, schaalbare MDM platform STEP van Stibo Systems.
Key Points
- MBA is met STEP in staat om via alle kanalen consistente product informatie te managen, te verrijken en te publiceren vanuit een enkele bron.
- Personalisatie van content, inclusief multi language versies, wordt met STEP eenvoudig.
- Met STEP wordt product informatie verrijkt met functionele en waardetoevoegende content zoals handleidingen, beeldmateriaal, video’s, etc.
- Dankzij de voorgedefinieerde workflows en goedkeuringsprocessen in STEP, is alle informatie beoordeeld en goedgekeurd voordat het geplaatst wordt.
- Met STEP zijn dealers en verkooppartners snel up-to-date met productinformatie, dus de time-to-market is korter.
Citaat Mercedes-Benz Accessoires GmbH
“Het PIM systeem dat we hadden, voldeed niet meer. We wilden een toekomst vaste, schaalbare oplossing om aan de toenemende vraag naar gepersonaliseerde communicatie rondom product informatie tegemoet te komen,” zei Michael Halder, hoofd media management en product communicatie bij MBA.
“We hebben gekozen voor de goed ontwikkelde standaard software van Stibo Systems, omdat het ons kan ondersteunen in onze uitbreiding en groei.”
Citaat Stibo Systems
Mikael Lyngsø, CEO van Stibo Systems: “Wij zijn blij met Mercedes-Benz Accessoires als nieuwe klant en zullen het bedrijf met STEP graag ondersteunen in haar communicatie- en groeidoelstellingen.”
###
Over Stibo Systems
Stibo Systems is wereldwijd marktleider in multidomein Master Data Management (MDM) oplossingen. Klanten vertrouwen op Stibo Systems voor cross channel consistentie van product-, klant- en leverancier-data. Dit stelt hen in staat om betere besluiten te nemen, de verkoop te bevorderen en aandeelhouderswaarde te vergroten. In de afgelopen 30 jaar heeft Stibo Systems honderden bedrijven ondersteund bij het creëren van één betrouwbare, centrale informatiebron. Stibo Systems is particulier eigendom en onderdeel van de Stibo A/S groep, die is opgericht in 1794. Het hoofdkantoor van Stibo Systems is gevestigd in Aarhus, Denemarken. Voor meer informatie: www.stibosystems.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.