Geplaatst door Merkle Nederland

Merkle Nederland koploper in de Emerce 100!

Merkle Nederland scoort het hoogste aantal sterren in verschillende categorieën van de Emerce 100. Er werd een totaalscore van maar liefst 32,5 sterren behaald. Daarmee behoort Merkle tot de beste bureaus van Nederland.

In de Emerce 100 zijn de afzonderlijke bureaus beoordeeld, die nu samen Merkle Nederland vormen. In de volgende vier verschillende categorieën scoren de Merkle bureaus een 1e plaats: 5,5 ster in ‘Digital Agency fullservice groot’, 6,5 ster in ‘Mobile bureaus’, 6 sterren in ‘Social & Content bureaus’en 5 sterren in ‘Analytics & Optimalisatie bureaus’. In ‘Digital marketingbureaus groot’ scoort Merkle met 4,5 ster een gedeelde tweede plaats én in ‘Marketing Automation bureaus’ een derde plaats met 5 sterren.

De Merkle bureaus behalen al jaren bijzonder hoge scores in het onderzoek onder de lezers van Emerce en behoren opnieuw tot de beste bedrijven in de e-business.

Christ van Giersbergen, Country Leader Merkle Nederland: “We zijn trots op al onze talenten die elke dag vol passie werken aan services, producten en campagnes waarbij échte mensen centraal staan. Deze mooie scores in het onderzoek hebben we alleen kunnen bereiken door het vertrouwen en de waardering van onze klanten. Het geeft veel voldoening om te zien dat we een solide positie hebben verworven bij de beste bedrijven in de e-business. Onze people-based marketing aanpak krijgt zo een prachtige opsteker over de gehele linie. Onze felicitaties gaan uit naar alle andere bureaus in de top 100.”

Bekijk hier de uitslagen van Merkle Nederland