Industry Wire

Geplaatst door Merkle Nederland

Merkle Nederland twee keer finalist bij European Search Awards 2020

Merkle Nederland is samen met Europcar finalist in de categorie ‘Most innovative campaign (SEO) met de case Multiplatform Local Search strategy. Samen met Merkle UK heeft Merkle Nederland een finale plaats bemachtigd in de categorie ‘Best large SEO agency’.

Daarnaast zijn onze collega’s van Merkle UK ook een finalist in de categorie ‘Best use of Search – Real estate & property’ bemachtigd én in de categorie ‘Best large PPC agency’.

Tim Jansen, Senior Digital Consultant bij Merkle Nederland: “Het is fantastisch dat we samen met Europcar zo’n mooie innovatieve campagne hebben kunnen neerzetten, waarmee we opnieuw kans maken op een award. We zijn bijzonder trots dat ons werk internationaal erkend en beloond wordt met deze finale plaatsen. Ook voor onze collega’s in de UK, waarmee we dit jaar voor het eerst samen een case hebben ingestuurd voor ‘Best SEO agency’ vanwege onze nauwe samenwerking en kennisdeling. We kijken erg uit naar de uitreiking op 3 september.”

Over de European Search Awards
Jaarlijks worden de European Search Awards uitgereikt aan de beste campagnes, bureaus en team op het gebied van PPC, SEO en Content Marketing in Europa. De uitreiking vindt dit jaar plaats op 3 september in Boekarest.

Lees meer over de case Multiplatform Local Search strategy

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht