Industry Wire

Geplaatst door DEPT

Meta Festival trekt 6.500+ bezoekers en 100+ sprekers naar de baanbrekende virtuele wereld Metapolis

METAVERSE, 19 juli 2022: Meer dan 6.500 bezoekers kwamen eind juni bij elkaar in de gloednieuwe, meeslepende metaverse-wereld Metapolis voor het allereerste 24-uurs Meta Festival, om daar te luisteren naar honderden toonaangevende web3-innovators, brand marketeers, futuristen en techische experts. Honderden anderen keken mee met de livestreams op YouTube, LinkedIn, Twitter en Twitch om een glimp op te vangen van het metaversefestival, dat georganiseerd en mede opgericht is door DEPT® en Journee – The Metaverse Company.

Binnen Metapolis waren vijf podia gericht op popcultuur, de Betterverse, Immersive Experiences, Diehard Tech, en de Main Stage met live programmering in drie tijdzones in Azië-Pacific, Europa en Amerika. Onder de sprekers op deze podia waren experts van Netflix, Tommy Hilfiger, Calvin Klein en de Federal Reserve Bank of Boston. Ieder podium zoomde in op een eigen thema en had verschillende schermen om presentaties te kunnen volgen. Metapolis beschikte ook over een Playground met workshops, karaoke, een live goochelshow, cocktaillessen, yoga en een NFT-workshop. Bezoekers konden bovendien door een NFT-galerij bladeren om NFT’s te kopen die speciaal voor het evenement waren gemaakt.

Op de Main Stage luisterden bezoekers naar experts die zich richtten op Web3, popcultuur, innovatieve trends en hoe je een beter internet kunt bouwen. Sprekers waren onder meer web3-kenners Cathy Hackl, Paula Kilgariff, Diego Borgo en Gmoney, en experts van bedrijven als Google Cloud, Ready Player Me, The Volkswagen Group, H&Mbeyond, HAPE, The Fabricant, Coca Cola, WIRED, disguise, Burberry, Heineken, Salesforce , DRESSX, Headspace, Decentraland, Epic Games, Algorand, PwC UK, Campaign en Forrester.

Josh Rush, mede-oprichter en CEO van SURREAL Events: “Het was een onwerkelijke ervaring om de Meta Festival main stage te delen met zulke vooruitstrevende sprekers en met hen te praten over ‘all things metaverse’ en immersieve ervaringen. Grote dank aan het hele team van DEPT® en natuurlijk aan het team van JOURNEE – The Metaverse Company voor het hosten. Ik kijk ernaar uit om in de toekomst manieren te vinden waarop we allemaal meer kunnen samenwerken!”

Voor meer informatie en een terugblik op het evenement, volg het Meta Festival op LinkedIn, Twitter en Instagram.

– EINDE –

 

Over DEPT®: DEPT® is een global digital agency die baanbrekende technologie en marketing gebruikt om merken te helpen voorop te blijven lopen. DEPT® creëert end-to-end digitale ervaringen op een wereldwijde schaal met een boutique cultuur. DEPT®’s team van meer dan 3.000+ digitale specialisten werkt verspreid over meer dan 30 kantoren op 5 continenten en voor topmerken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer. Het bureau is klimaatneutraal en B Corporation gecertificeerd sinds 2021 en zet zich in voor een positieve impact op de wereld. www.deptagency.com

Over JOURNEE: Journee – The Metaverse Company is een premium platform waarmee merken en makers hyperrealistische metaverses kunnen bouwen die direct toegankelijk zijn voor de wereld. Met behulp van de toonaangevende technologie van Journee die een naadloze ervaring op elke browser en elk apparaat mogelijk maakt, ontwerpt en bouwt een team van 50 experts verbluffende, op maat gemaakte virtuele ervaringen die zijn afgestemd op het behalen van de gewenste doelstellingen. Journee heeft succesvolle campagnes, evenementen en platforms geleverd voor tal van klanten op bedrijfsniveau en leidende merken in verschillende industrieën over de hele wereld. https://journee.live/

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht