Industry Wire

Geplaatst door Mindshare Greenhouse

Mindshare Greenhouse wint ook Red Bull

Amsterdam, 4 februari 2020 ­– Mindshare Greenhouse is als winnaar uit het pitchtraject voor Red Bull Nederland gekomen. Red Bull is het derde grote account dat in korte tijd heeft gekozen voor Mindshare Greenhouse, eind 2019 kozen Nederlandse Loterij en De Bijenkorf al voor het mediabureau. Deze recente overwinningen bewijzen dat de geïntegreerde communicatiestrategie die het mediabureau aanbiedt aansluit op de complexe vraagstukken van merken vandaag de dag.

De samenwerking met Red Bull is begin 2020 van start gegaan en omvat de communicatiestrategie, mediaplanning en -distributie voor alle kanalen van het merk.

Het account zal onder leiding van Ellen van Meerendonk, Client Leadership Director bij Mindshare, komen te staan. Van Meerendonk: “We kijken uit naar de samenwerking met Red Bull. We zullen ons richten tot het versnellen van de lokale groei en de versterking van de culturele zichtbaarheid in Nederland.”

Deze aankondiging onderstreept de nauwe samenwerking tussen Red Bull en Mindshare, waarbij Red Bull onlangs ook voor Mindshare koos als haar adviesbureau voor de Australische, Britse, Poolse en Oostenrijkse markt.

Atva van Zanten, CEO Mindshare Greenhouse Nederland: “We zijn erg enthousiast dat Red Bull ons strategisch advies en onze geïntegreerde propositie waardeert. Red Bull is een voorbeeld voor veel merken en inspirator voor consumenten. Wij zijn heel trots op het nieuwe partnerschap met Red Bull en gaan er samen voor zorgen dat het merk (en de sales) nog sterker worden. Daarnaast is het natuurlijk een mooi bewijs dat onze ervaring en visie op brand-to-demand communicatieproblemen relevanter is dan ooit.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht