Industry Wire

Geplaatst door Mollie

Mollie benoemd tot Preferred Technology Partner van BigCommerce

Mollie benoemd tot Preferred Technology Partner van BigCommerce
Mollie biedt flexibele online betalingen om BigCommerce ondernemers te helpen bij groei

Amsterdam, 11 mei 2022 – Mollie, een van de snelst groeiende betalingsverwerkers van Europa, kondigt vandaag aan dat het benoemd is tot Preferred Technology Partner van BigCommerce, een toonaangevend Open SaaS e-commerce platform voor snelgroeiende en gevestigde B2C- en B2B-merken. Door de samenwerking krijgen ongeveer 60.000 BigCommerce-ondernemers toegang tot Mollies eenvoudige, makkelijk te gebruiken betalingsplatform. Klanten van BigCommerce kunnen de diensten van Mollie activeren via de payment instellingen in het platform van BigCommerce.

“We zijn vereerd met deze benoeming tot offici묥 BigCommerce Preferred Technology Partner, een nieuwe stap in onze samenwerking rond het cre벥n van een nieuw tijdperk in e-commerce”, zegt Ken Serdons, Chief Commercial Officer bij Mollie. “Voor kleine en middelgrote ondernemers in de e-commercesector is het bouwen van webshops met een hoge conversie nog nooit zo belangrijk geweest. Samen bieden BigCommerce en Mollie onze klanten een uitstekende, gelokaliseerde e-commerce ervaring – van first touch tot checkout. We kijken ernaar uit om onze samenwerking verder te versterken.”

BigCommerce’s integratie met Mollie ondersteunt automatisch de meest gebruikte betaalmethoden in Europa, zoals iDEAL, Bancontact, Mastercard, Visa en American Express. Nieuwe methoden kunnen binnen enkele seconden worden geactiveerd, zodat klanten snel betalingen via alle belangrijke wereldwijde en lokale betaalmethoden kunnen accepteren. Dit helpt mkb-klanten te groeien en op te schalen naar meerdere markten, en tegelijk de conversie te verhogen. Mollie ondersteunt ook naadloze terugbetalingen, her-bestellingen, wijzigingen en annuleringen. De processen zijn kant-en-klaar en direct inzetbaar.
Het BigCommerce-account van de klant kan met slechts 驮 klik worden verbonden met Mollie, wat erg handig is voor de merchant. Klanten kunnen ook bestellingen en betalingen in realtime volgen in hun Mollie-dashboards. Bovendien zijn er meertalige klantenservice en technische teams beschikbaar om klanten te ondersteunen.

“Onze samenwerking met Mollie illustreert onze toewijding om ondernemers toegang te bieden tot de meest geavanceerde technologie뮠en serviceproviders die de sector te bieden heeft,” zegt Jim Herbert, GM en vice president van BigCommerce, EMEA. “Mollie deelt onze wens om ondernemers te helpen meer te verkopen en sneller te groeien, en zo hun succes te maximaliseren. Daarom kijken we ernaar uit om samen onze klanten te ondersteunen.”

###
Over Mollie
Mollie is een pionier in de betaalindustrie en een van Europa’s snelst groeiende payment service providers (PSP). Het bedrijf, opgericht in 2004, faciliteert ondernemingen om te schalen en te groeien door middel van een gebruiksvriendelijke betalings-API die meerdere betaalmethoden aanbiedt. Mollies missie is om complexe financi묥 diensten te vereenvoudigen en zo ’s werelds meest geliefde PSP te worden.
Mollie heeft meer dan 130.000 klanten in Europa, telt internationaal meer dan 700 medewerkers en heeft kantoren in Amsterdam, Lissabon, Londen, Parijs en Mnchen.

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht