Geplaatst door Lenovo

moto g 5G plus: de toekomst van supersnelle connectiviteit voor iedereen

Motorola’s missie is en is altijd geweest om innovatieve technologie en zinvolle mobiele ervaringen voor iedereen toegankelijk te maken. Nu brengen we het naar een hoger niveau met de introductie van moto g 5G plus; de smartphone die de kracht van 5G-technologie¹ naar de gebruiker brengt zonder de functies op te offeren waarvan we weten dat ze die het belangrijkst vinden.

Naast de supersnelle connectiviteit die voor iedereen beschikbaar is, levert de moto g 5G plus toonaangevende functies die voor consumenten belangrijk zijn: een uitstekend 21:9 CinemaVision-scherm met een hogere verversingssnelheid, het allereerste groothoek camerasysteem aan de voorkant, 48 MP quad camerasysteem en krachtige batterijduur. Maak je klaar voor een compromisloze en geweldige ervaring met moto g 5G plus.

5G-connectiviteit levert meer bandbreedte, lagere latentie en kortere vertragingstijd, zodat je hele films binnen enkele minuten kunt downloaden², intensieve online games zonder vertraging kunt streamen en het voelt alsof je er echt bent op het moment dat je videobelt met dierbaren. moto g 5G plus is gebouwd door het team dat voorop loopt op elke nieuwe generatie draadloze technologie. Door compatibiliteit met zowel 4G- als 5G-netwerken aan te bieden, ben je gedekt voor vandaag en klaar voor morgen.

Met moto g 5G plus brengen we de display-ervaring naar een ander niveau. Elke scroll en swipe ziet er geweldig uit dankzij de schermvernieuwingsfrequentie van 90 Hz die zorgt voor vloeiende bewegingen door de verschillende apps, afbeeldingen en webpagina’s en een betere game-ervaring biedt. Bovendien wordt het geleverd met ons grootste scherm ooit in een moto g-toestel. Het 6,7-inch CinemaVision Full HD+-scherm biedt een enorm ultrabreed display voor filmische weergave. Het is gecertificeerd voor HDR10, zodat je kunt genieten van je favoriete films, series en foto’s in levendige, levensechte kleuren met verbeterde helderheid en contrast. Met de unieke hoogte-breedteverhouding van 21:9 biedt de telefoon een prachtig gestroomlijnd ontwerp dat gemakkelijk vast te houden is.

moto g 5G plus introduceert ook ons allereerste dubbele selfiecamerasysteem met een unieke groothoek selfie-lens. Zo past er 4x meer van je vrienden of achtergrond in je frame³ en kun je de selfiestick thuislaten. De 16MP-hoofdcamera beschikt over Quad Pixel-technologie met 4x meer lichtgevoeligheid6, voor helderdere opnamen bij weinig licht. Nu kun je Instagramwaardige snapshots maken, ongeacht de omstandigheden.

De camera is perfect voor elke situatie, hoe je er ook naar kijkt. De 48 MP hoofdsensor4 met Quad Pixel-technologie en 4x lichtgevoeligheid laten elke opname schitteren, zelfs bij weinig licht. De groothoeklens past er ook 4x meer in het scherm2, zodat je nooit een enkel detail mist in een levensechte opname. Een dieptesensor maakt alledaagse foto’s buitengewoon met vervaagde achtergronden van DSLR-kwaliteit en een speciale Macro Vision-camera brengt je 5x dichter bij je onderwerp in vergelijking met een normale lens voor verbluffende, professioneel ogende foto’s.

De moto g 5G plus wordt aangedreven door het geavanceerde Qualcomm® Snapdragon™ 765 Mobile Platform met het Qualcomm® Snapdragon™ X52 Modem-RF-systeem om uitzonderlijke prestaties mogelijk te maken, zelfs voor de meest veeleisende 5G-toepassingen. Bovendien verenigt het 5G en AI om geselecteerde premium-tier-ervaringen aan te drijven, waaronder baanbrekend entertainment, intelligente multi-camera-mogelijkheden en ondersteuning voor een batterij die de hele dag meegaat. Het maakt niet uit hoe snel je beweegt of hoeveel je multitaskt; moto g 5G plus kan het bijhouden.

Al deze prestaties worden aangedreven door een krachtige 5.000 mAh-batterij, zodat je twee dagen kunt doorgaan5 zonder je zorgen te maken over vertraging of opladen. Geen gedoe meer met stopcontacten terwijl je aan het gamen of streamen bent. Wanneer je hem toch moet aansluiten, maakt het opladen met 20 W TurboPower™ het gemakkelijker dan ooit.

Met moto g 5G plus is er een betere manier om te betalen. Houd je telefoon bij een NFC-terminal om een aankoop te doen in de winkel. Het is snel en veilig, dus je hoeft geen contant geld of creditcards mee te nemen. Met NFC-technologie kun je ook draadloos inhoud zoals contacten, afbeeldingen en video’s delen met andere apparaten.

Als het op software aankomt, is het onze prioriteit om onze klanten de best mogelijke ervaringen te bieden en onze relatie met Google laat deze toewijding zien. We blijven bouwen aan een nauwe integratie met Google-services. Zoals met alle Motorola-apparaten, blijft Google Foto’s onze native foto-app. Hiermee heb je een nieuwe manier om al je foto’s en video’s op te slaan, te zoeken en te delen. Om nog maar te zwijgen over onbeperkte opslag voor al je foto’s waarvan automatisch een back-up wordt gemaakt en die overal kan worden geopend, bewerkt en gedeeld.

moto g 5G plus bevat ook My UX, die klanten alle Moto Experiences geeft die ze hebben leren kennen en waarderen, evenals een verscheidenheid aan nieuwe aanpasbare functies. My UX biedt gebruikers aangepaste instellingen en geavanceerde bediening voor muziek, video’s en games. Gebruikers kunnen zelfs hun eigen toestelthema’s maken door te kiezen uit unieke lettertypen, kleuren en pictogramvormen, dus hun telefoon is één op een miljoen.

Beschikbaarheid en prijzen
moto g 5G plus is vanaf eind juli in de Benelux beschikbaar in de kleur Surfing Blue, beginnend bij €349,99 voor de versie met 4 GB RAM en 64 GB opslag en €399,99 voor de versie met 6 GB RAM en 128 GB opslag.

Bezoek de website voor volledige prijsinformatie en specificaties. Bekijk de productvideo hier. Afbeeldingen zijn hier te vinden (je gaat akkoord met onze licentievoorwaarden bij het downloaden van afbeeldingen of video’s).

Legal disclaimers

MOTOROLA, Stylized M Logo, MOTO and the MOTO family of marks are trademarks of Motorola Trademark Holdings, LLC. Google and Android are trademarks of Google LLC. Qualcomm Snapdragon is a product of Qualcomm Technologies, Inc. and/or its subsidiaries. Qualcomm and Snapdragon are trademarks of Qualcomm Incorporated, registered in the United States and other countries. All other trademarks are the property of their respective owners. © 2020 Motorola Mobility LLC. All rights reserved.

¹5G speeds available with 5G service plan and 5G network coverage (available in certain areas in 2020, expanding after that). See carrier for details.
2Based on 5G sub-6Ghz network connectivity, providing 90-130 Mbps download speeds to the average user. Available with 5G service plan and 5G network coverage (available in certain areas in 2020, expanding after that). See carrier for details.
3Compared to the measured area of the main 78° (FOV) camera in the same aspect ratio.
448 MP sensor combines 4 pixels into 1 large quad pixel, for a photo resolution of 12 MP
5All battery life claims are approximate and based on the median user tested across a mixed use profile (which includes both usage and standby time) under optimal network conditions. Actual battery performance will vary and depends on many factors including signal strength, network and device settings, temperature, battery condition, and usage patterns.
616 MP sensor combines 4 pixels into 1 large quad pixel, for a photo resolution of 4 MP

About Motorola
Motorola Mobility LLC was acquired by Lenovo Group Holdings in 2015. Motorola Mobility is a wholly owned subsidiary of Lenovo, and is responsible for designing and manufacturing all Moto and Motorola branded mobile handsets.

About Lenovo
Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) is a US$45 billion Fortune Global 500 company and a global technology leader in driving Intelligent Transformation through smart devices and infrastructure that create the best user experience. Lenovo manufactures one of the world’s widest portfolio of connected products, including smartphones (Motorola), tablets, PCs (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) and workstations as well as AR/VR devices and smart home/office solutions. Lenovo’s data center solutions (ThinkSystem, ThinkAgile) are creating the capacity and computing power for the connections that are changing business and society. Lenovo works to inspire the difference in everyone and build a smarter future where everyone thrives. Follow us on LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram, Weibo, read about the latest news via our Storyhub, or visit our website at http://www. lenovo.com/

en van ons? Klik hier