Industry Wire

Geplaatst door MWG

MWG Media in 2010: kopiëren of leren?

Aan de andere kant is een ongeschreven regel dat je het meeste leert van je fouten, van de media disasters zo gezegd. Je moet ze alleen durven maken. Of gemaakt hebben. Zonder de Concorde was het succes van de Airbus er nooit geweest. Aan elk succes gaat één of meerdere mislukkingen vooraf. Dus ook uit mislukkingen valt veel te leren.

Susan Vugts (Digital Marcom Manager) van Philips en Willem Albert Bol (Manager Media and Marcom planning) van Vodafone delen met ons de wake up light case (Philips) en The Voice of Holland Case (Vodafone).
Waarbij duidelijk wordt welke risico’s genomen zijn, waarom en hoe daar in de media rekening mee gehouden is.
Of we met Jort Kelder de diepte ingaan om te kunnen kopiëren of te leren is uiteindelijk om het even. Doel is om met elkaar cases te bespreken, te ontrafelen en de geheimen of juist leermomenten te achterhalen. Dit aan de hand van Paul Turken die zijn visie geeft op de trends en ontwikkelingen naar 2011. Om ons klaar te maken voor de volgende reeks
(nieuwe) mediasuccessen!

Programma
15.30 uur Ontvangst
16.00 uur Aanvang programma, presentaties
17.30 uur Afronding met aansluitend borrel

Voor MWG leden is de bijeenkomst gratis, niet leden betalen € 70,-

Aanmelden via www.mwg.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht