NFON AG succesvol in 2017

In 2017 was NFON AG, een leverancier van telefoonsystemen uit de cloud, opnieuw succesvoller dan ooit tevoren. Veel factoren leidden samen tot het succesvolste boekjaar sinds de oprichting van het bedrijf, een decennium geleden. Zo waren er talrijke nieuwe samenwerkingsverbanden, productintroducties zoals die van de NFON SIP Trunk en de opening van een kantoor in Berlijn. Ook de markttoetreding in Portugal en de lancering van het NFON Partnerboard waren belangrijke factoren van dit succes. “We kunnen met trots terugkijken op het afgelopen jaar en de prestaties van het NFON-team”, aldus Hans Szymanski, Chief Executive Officer van NFON AG.
In maart begon NFON AG aan zijn belangrijke samenwerking met T-Systems. Door de combinatie van de knowhow van beide bedrijven kan T-Systems een nieuwe dienst aanbieden die voldoet aan de hoge eisen die grote bedrijven stellen aan Unified Communications. Een ander kernelement van de groeistrategie van NFON AG, naast sterke samenwerkingsverbanden, is de uitbreiding in heel Europa, die ook de bijbehorende schaalbaarheid garandeert. De Financial Times heeft deze strategie in april 2017 erkend door NFON AG op te nemen in de ‘FT1000’-lijst. In mei 2017 volgde de ‘Growth Excellence Leadership Award’ door Frost & Sullivan.
De internationalisering en voortzetting van de groeistrategie zal ook in 2018 een centrale rol blijven spelen bij NFON AG. Nog een mijlpaal in de komende zomer: de nieuwe NFON. De huidige FMC-client, Softphone, Ncontrol en andere zullen worden vervangen. Daarnaast zal NFON AG zijn hoofdkantoor in München opnieuw aanzienlijk uitbreiden. “Bovendien zijn we van plan om ons personeelsbestand tegen eind 2018 met 25 procent uit te breiden”, voegt Szymanski toe. “Dankzij de beste dienst voor zakelijke communicatie zal elk van onze medewerkers het succesverhaal van NFON AG in Europa verder versterken.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.