Industry Wire

Geplaatst door Boetiek.nl

NIEUW CONCEPT BOETIEK.NL STEUNT LOKALE BOETIEKS

In een tijd waarin lokale winkeliers noodgedwongen hun deuren moeten sluiten als gevolg van een wereldwijde pandemie, lanceren Sophie Tarif en Nina van Boxtel het platform BOETIEK.NL. Een zoekmachine die lokale boetieks en Nederlandse retailers steunt in hun online groei.

“Wij dragen ons steentje bij door lokale boetieks, concept stores en merken van Nederlandse bodem te steunen bij hun online groei – in een tijd waarin offline shoppen een steeds kleiner aandeel heeft. ” Aldus Sophie & Nina (voormalig Product Manager en Commercial Specialist bij Kleding.nl). “Het is voor boetieks gemakkelijk om zich bij ons platform aan te sluiten. Via WordPress, Shopify of een op maat gemaakte website kun je je productaanbod met enkele muisklikken toevoegen aan BOETIEK.NL. De komende tijd zullen we ons richten op het aansluiten van nieuwe partners, het doorontwikkelen van de techniek en het verhogen van onze naamsbekendheid.”

BOETIEK.NL B.V. werd in oktober 2020 opgericht en is sindsdien continu in ontwikkeling. Per 1 februari van dit jaar zijn nieuwe aandeelhouders toegetreden, waaronder Peter Langenkamp (Founder en voormalig CEO van Kleding.nl) en Georgios Petropoulos (Founder en partner van EEN Media Group). Zij brengen een schat aan kennis en ervaring op het gebied van affiliate marketing en e-commerce.

Boetiek.nl heeft als primaire verdienmodel een vergoeding per klik. Met de nieuwe strategische aandeelhouders aan boord en de verwachte aankondiging dat Sanoma stopt met Fashionchick.nl , heeft Boetiek.nl grote ambities voor het komende jaar. Het bedrijf verwacht eind 2021 break-even te draaien en één miljoen online shoppers te bedienen.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht