Industry Wire

Geplaatst door Ogilvy Social.Lab

Nurya Doorenbos van Ogilvy Social.Lab in de jury van The One Show 2023

The One Show is van de meest prestigieuze awardshows op internationaal niveau voor reclame, design en digitale marketing. Tijdens de 2023-editie zal Nurya Doorenbos in de jury zetelen en campagnes beoordelen die uitblinken in de social media categorie. Nurya is strateeg bij TK.Lab, het gespecialiseerde end-to-end TikTok agentschap van Ogilvy/WPP.

Al meer dan 40 jaar worden de pencils van The One Show beschouwd als 驮 van de topprijzen in de industrie. De jury van deze awardshow bestaat uit creatieven die van over de hele wereld samenkomen. Ook Nurya Doorenbos krijgt nu een zitje in die prestigieuze jury. Zij heeft altijd sterk geloofd in de kracht van sociale media en het potentieel ervan voor merken.

Nurya begon haar carri貥 bij Ogilvy Social.Lab in 2019 waar ze social mediastrategie뮠ontwikkelde voor lokale alsook wereldwijde merken zoals IKEA, Iglo & Siemens. Voor haar volgende uitdaging ging ze naar Ogilvy Berlijn waar ze toetrad tot het WPP All Star team als social media strateeg voor het wereldwijde Milka (Mondelez) account. In 2022 ging ze aan de slag bij TikTok Duitsland als merkstrateeg. Daar werkte ze samen met merken als Warner Bros, Netflix en Disney. Nu is ze terug bij Ogilvy Social.Lab Brussel en is ze enthousiast om zich aan te sluiten bij TK.Lab, het agentschap van Ogilvy/WPP dat lokale en wereldwijde adverteerders bedient met TikTok-mogelijkheden op het gebied van strategie, creativiteit, audio, media, commercie, invloed en intelligentie.

Met haar strategische achtergrond en TikTok expertise is Nurya de perfecte kandidaat om de social media jury te vervolledigen en zich te buigen over de meest creatieve campagnes voor The One Show 2023.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht