Industry Wire

Geplaatst door OBI4wan

OBI4wan breidt webcare uit met Instagram

Webcare van OBI4wan is uitgebreid met reageren op berichten van Instagram. Na het koppelen van je Instagram account(s) reageer je direct vanuit OBI4wan op foto’s, video’s en comments van één van de grootste foto platformen ter wereld.

Webcare via sociale netwerken, WhatsApp en reviewplatformen

Reageren op Instagram is een uitbreiding op webcare via sociale netwerken, met als bekende voorbeelden Twitter, Facebook en LinkedIn. Vorige maand koppelden wij WhatsApp en begin deze maand Trustpilot en Facebook Reviews. Zo werken wij hard aan de integratie van relevante webcare kanalen, zodat je deze eenvoudig vanuit één oplossing kunt beheren!

Webcare via Instagram

Het is sinds december 2014 al mogelijk om Instagram te monitoren via OBI4wan. Per dag worden meer dan 130.000 foto’s, video’s en comments beschikbaar gemaakt. Gebruikers hebben ook zelf de mogelijkheid om Instagram accounts toe te voegen aan de bronnen, zodat je alle relevante berichten kunt gebruiken voor webcare en rapportage.

Zakelijke inzet van Instagram

Instagram wordt steeds vaker zakelijk ingezet en veel organisaties zijn reeds actief op dit snelgroeiende platform. In een eerder blog beschreef ik een analyse van Instagram berichten en gaf ik tips voor zakelijke inzet van Instagram.

Reacties op (jouw) foto’s en video’s beheer je eenvoudig via OBI4wan. Via een zoekopdracht filter je relevante berichten, bijvoorbeeld rondom een actieve campagne of bepaalde producten of diensten. Het kan zomaar zijn dat men over je praat, een belangrijke reden om te starten met webcare via Instagram!

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht