Geplaatst door Everest

Obvion legt met lancering nieuwe adviseursportaal het fundament voor verbeterde dienstverlening

’s-Hertogenbosch, 23 september 2015 – ICT-dienstverlener Everest heeft een nieuw adviseursportaal gelanceerd samen met hypotheekverstrekker Obvion. Onafhankelijke hypotheekadviseurs die Obvion-hypotheken verstrekken kunnen nu profiteren van het nieuwe portaal. Alle nieuwe hypotheekaanvragen van de adviseur gaan via het nieuwe adviseursportaal, wat volledig aangesloten is op het Hypotheken Data Netwerk (HDN). De adviseur krijgt te allen tijde inzicht in de status van de hypotheekaanvragen, inclusief alle documentstatussen.

De lancering van het nieuwe adviseursportaal vormt tevens het fundament voor verdere ontwikkeling en optimalisatie van de dienstverlening. Zo wordt later dit jaar het nieuwe portefeuilleoverzicht toegevoegd. Dit ondersteunt de adviseur in zijn dienstverlening richting de klant. De lancering is eveneens een eerste stap richting een nieuw klantportaal. Daarin krijgen consumenten meer mogelijkheden die aansluiten bij hun behoefte naar zelfregie in samenwerking met de adviseur en Obvion. Met de realisatie van deze plannen geeft Obvion invulling aan haar online strategie en geeft ze zowel adviseur als klant meer inzicht en grip op het hypotheekproces.

Cynthia Tulp, Adjunct-Directeur Marketing, Communicatie en Sales bij Obvion: “De vernieuwing van ons adviseursportaal is een belangrijke eerste stap om adviseurs te faciliteren. Daarnaast zullen we de behoefte aan zelfwerkzaamheid bij klanten zo veel mogelijk in samenwerking met hen vorm gaan geven. Om het portaal zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij de werkzaamheden van de adviseurs hebben we hen diverse malen betrokken bij de ontwikkeling. De livegang is nagenoeg vlekkeloos verlopen.”

Leon van Dooren, principal consultant bij Everest: “Transparantie en zelfwerkzaamheid zijn de kernwoorden van dit moment binnen de hypothekenmarkt. Niet alleen de consument, maar ook de hypotheekadviseur van vandaag de dag vraagt hierom. Met het nieuwe adviseursportaal en straks ook het klantportaal is Obvion voorbereid op de toekomst.”

——–

Over Obvion
Obvion is oprecht geïnteresseerd in het leven van mensen. Daarom vinden zij dat iedereen recht heeft op een eigen, persoonlijke woonplek. Zij willen wonen voor vandaag en morgen bereikbaar maken en houden. Om dat te bereiken, biedt Obvion verantwoorde financiering(soplossingen) voor de woonbehoeften van de klant. Dat doen zij samen met hun onafhankelijk adviseurs. Obvion opereert vanuit Heerlen met 530 medewerkers.

Voor meer informatie: www.obvion.nl

Over Everest
Als één ding zeker is in de wereld van financiële dienstverlening en centrale overheid, dan is het wel verandering. Wetten en regels, technologieën, maatschappelijke trends, klantbehoeften, wat vandaag de norm is, kan morgen al achterhaald zijn. Everest ziet deze veranderingen met vertrouwen tegemoet. Sterker nog: Everest draagt er zelf aan bij. Met innovatieve ICT-oplossingen die banken, verzekeraars en (overheids)-instellingen in staat stellen om continu in te spelen én vooruit te lopen op de dynamiek van de markt. Oplossingen die organisaties écht wendbaar maken. Die zorgen voor efficiëntere ICT-processen. Voor een snellere time-to-market. En voor een excellente klantbeleving. Wat de doelen ook zijn, Everest helpt om ze te bereiken. Laat de toekomst maar komen.

Everest is de business engineering company die complexe businessvraagstukken vertaalt in innovatieve en wendbare IT-oplossingen voor financiële dienstverleners en centrale overheid. In 1996 opgericht en gevestigd in ’s-Hertogenbosch is Everest inmiddels 200 medewerkers sterk en onderdeel van Total Specific Solutions (TSS).