Industry Wire

Geplaatst door TMG Crossmedia Divisie

Online activatie KLM

Om KLM nog beter aan (verre) vakanties te koppelen, heeft de TMG Crossmedia Divisie een een laagdrempelige online activatie ontwikkeld, waarbij je memory speelt met jouw vakantiefoto’s van de toekomst. Verslavend om te spelen en aanstekelijk om te delen.

KLM wil middels de campagne bij meer consumenten in de evoked set komen als het om verre vakantievluchten gaat. Om dit te stimuleren heeft de TMG Crossmedia Divisie een laagdrempelige online activatie ontwikkeld, ingestoken vanuit de door DDB bedachte themacampagne (“Naar welke nieuwe herinnering mogen we jou brengen?”).

Op klmvakantiespel.nl draait het om jouw vakantiefoto’s van de toekomst, ofwel: jouw nieuwe herinneringen. Door het uploaden van je eigen portretfoto speel je een memoryspel met polaroids uit 2013 met daarop KLM-bestemmingen waarin jouw foto is verwerkt. Alsof het jouw vakantie betreft. Deelnemers van het KLM Vakantiespel kunnen al hun foto’s direct delen via social media en maken elke dag kans op twee vliegtickets naar een ‘nieuwe herinnering’. In media wordt deelname dagelijks aangejaagd met een radiospot, dagwinnaar-advertenties in dagbladen, bannering en een HPTO.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht