Online printaanbieder Helloprint kiest RLVNT voor ambitieuze groeistrategie

ROTTERDAM/AMSTERDAM – Online printaanbieder Helloprint uit Rotterdam heeft uit een pitch van vier bureaus gekozen voor het Amsterdamse RLVNT om zijn ambitieuze marketingcommunicatieplannen voor online display, social media en radio vorm te geven.
Ambitie marktleider worden
“Helloprint heeft de ambitie om met onder andere zijn Nederlandse merk Drukzo ( www.drukzo.nl ) binnen korte tijd marktleider op de Nederlandse online drukwerkmarkt te worden”, aldus Hans Scheffer, CEO van Helloprint. “De keuze voor RLVNT is gemaakt op basis van met name DNA: wij denken met RLVNT een partner te hebben gevonden die out-of-the-box kan denken, snel kan schakelen en aanpassen waar nodig en de uitdagingen van een snel groeiende startup snapt. Dat is niet ieder bureau gegeven en wij zien dan ook uit naar uit een prachtige en langdurige samenwerking.”
Snelst groeiende e-commercebedrijven
Online printaanbieder Helloprint is één van Nederland’s snelst groeiende e-commerce bedrijven. Met activiteiten in Rotterdam, België, Spanje en Engeland is Helloprint een serieuze speler op de internationale markt voor gestandaardiseerde print-materialen. Rens Plandsoen – Managing Director RLVNT: “Wij zijn ontzettend blij om deze snel groeiende klant welkom te mogen heten. Helloprint is net als wij superambitieus en wil zich net als RLVNT als sterke en professionele partner op de markt positioneren. Een goede match!”
Logic & Magic
Bij RLVNT zijn zo’n 30 innovatieve creatieven en mediaspecialisten werkzaam, die samen de propositie ‘Logic & Magic’ (media, data & creatie) op een revolutionaire manier tot leven brengen voor onder andere Simpel, Greenpeace, ICI Paris XL en Madurodam. Hierin is het ontwikkelen van relevante oplossingen voor mens en merk de belangrijkste missie. Want hoe relevanter de communicatie naar mensen, des te succesvoller RLVNT kan zijn voor merken waarvoor ze werkt.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.