Geplaatst door Online.nl

Online.nl biedt Interactieve TV van Canal Digitaal

‘Zo! Da’s relaxed. Standaard meer tv in je Alles-in-1 pakket’. Bij Online.nl krijg je het compleetste tv-pakket met heel veel zenders en alle digitale opties. Zo kijk je wat, waar, hoe, wanneer en met wie jij wilt. En dit allemaal in de beste kwaliteit.

Online.nl biedt Interactieve TV van Canal Digitaal
Standaard meer tv, dankzij Interactieve TV van Canal Digitaal. Sinds eind 2017 wordt televisie van Online.nl al afgenomen bij Canal Digitaal, maar vanaf 30 januari 2019 wordt tv kijken voor Online.nl klanten nóg leuker. Dan wordt het gehele tv-product omgezet naar Interactieve TV van Canal Digitaal. Met alle voordelen die dit biedt.

Zo gaan klanten van de huidge 72 zenders naar ruim 85 zenders.  Ook gaan ze gebruik maken van de de nieuwste versie van de Canal Digitaal TV App. Dat betekent dat klanten een andere app krijgen, met de look en feel van Canal Digitaal. Deze is pas verniewd, met een duidelijk en intuitief menu. ‘Op deze manier kunnen we onze klanten een nog completer pakket bieden’, vertelt Olivier Martens, Directeur Online.nl. ‘Uiteraard blijven FOX Sports Eredivisie 1, 2 en 3 én Opnemen, pauzeren en TV Gemist in het basis tv-pakket. Wij bieden standaard meer tv dan onze directe concurrenten.’ Nieuwe klanten krijgen meteen de Canal Digitaal app en interface ter beschikking. Bestaande klanten worden in fases omgezet.

Canal Digitaal biedt satelliettelevisie en Interactieve TV via internet. Voor beide producten levert Canal Digitaal ook een app waarmee de tv-diensten overal in Europa bekeken kunnen worden. Dus ook als je geen satellietschotel hebt, kun je gebruik maken van alle voordelen die Canal Digitaal te bieden heeft. Online.nl en Canal Digitaal zijn allebei onderdeel van M7 Group en door de krachten te bundelen kan Online.nl het meest complete en voordelige tv-pakket bieden.

# # # #

Over Online.nl

Online.nl is een merk van de M7 Group S.A., de Europese aanbieder van televisie, internet en beldiensten voor B2C en B2B. Met de merken Online.nl en Canal Digitaal in Nederland, TV Vlaanderen en TéléSAT in België, AustriaSAT en HD Austria in Oostenrijk en Skylink in Tsjechië en Slowakije, bedient zij ruim 3 miljoen klanten.

www.online.nl