Oprichter Wavyr begint een nieuwe agency

DELFT – Het is zover: vandaag lanceert de oprichter van Wavyr (Thijs Verreck) samen met Glenn Keller SocialSpaceship. Het nieuwe bureau is opgebouwd met een unieke focus op een mobile-first wereld. Door de focus en specialisatie op ‘mobile-first’ kan er een nieuwe vorm van intelligente en geautomatiseerde communicatie plaatsvinden.
Een mobile-first toekomst betekent dat bedrijven constant zichzelf moeten heruitvinden, of zoals Thijs aangeeft: “je ziet dat de traditionele platformen zoals Instagram steeds meer onder druk komen te staan van een hoop nieuwe concurrentie zoals TikTok.” SocialSpaceship speelt daarop in door innovaties zowel kort-cyclisch en op de lange termijn te analyseren met snelheid en impact als primaire focus.
De nauwe samenwerking met Wavyr betekent dat de expertise van SocialSpaceship buiten de traditionele marketing reikt, naast het gebruik van nieuwe platformen zoals SparkAR, Snapchat of TikTok kan er daardoor ook gebruikt worden gemaakt van kunstmatige intelligentie en data-analyse. Glenn vertelt hierover: “SocialSpaceship is in staat op snel op te schalen door het gebruik van een doelgericht AI-platform, engineers en consultants.”
Nieuwsgierig?
Nieuwsgierig geworden? Kijk snel op socialspaceship.co. De komende tijd zal daar ook een studie naar de mogelijkheden van AR worden gepubliceerd.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.