Geplaatst door West IT Solutions

Organisatieverandering: West, Neobis en Nimbus360 bundelen hun krachten

Afgelopen april informeerden wij u al over de samenwerking tussen West IT Solutions en Neobis Business Software Solutions op het gebied van ERP-software. Inmiddels heeft een grotere organisatieverandering plaatsgevonden waarover wij u graag informeren.

West IT Solutions en Nimbus360 (voorheen West Hosting) zijn onlangs van eigenaar gewisseld. Mark van Deursen, de directeur/eigenaar van Neobis, en sinds oktober 2016 technisch directeur bij West, heeft de aandelen van West en Nimbus overgenomen en is daarmee inmiddels directeur/eigenaar van alle drie genoemde ondernemingen.

Deze ondernemingen verschillen in de vorm van IT-dienstverlening, maar delen dezelfde kernwaarden: het leveren van hoogwaardige en veilige automatiseringsoplossingen.

De organisatienaam van de groep is de Impulsum Group. Hierin wordt de kracht van de genoemde IT-ondernemingen gebundeld, verdiept, uitgebreid en ingezet voor onze klanten.

De Impulsum Group is in staat om klanten effectief te helpen bij de steeds veranderende behoeften in veeleisende markten. Samen met onze klanten kunnen wij deze vertalen naar multidisciplinaire innovatieve oplossingen, zodat zij voorop lopen binnen hun eigen markten.

Mark van Deursen over de Impulsum Group: “De verschillende bedrijven delen gelijke kernwaarden. We gaan samen altijd op zoek naar de beste IT-oplossing. Punctualiteit staat hoog in het vaandel.

Wij gaan voor een eindresultaat dat garant staat voor hoogwaardige kwaliteit, inclusief documentatie, onderhoud en borging van de software. Blijkt het om een vraagstuk te gaan waar niet meteen een oplossing voorhanden lijkt te zijn, dan gaan wij verder dan de platgetreden paden. We zijn zeker niet bang om te innoveren. Samen met onze klant gaan we op zoek naar de essentie van het probleem, om zo IT-oplossing(en) aan te bieden die wel volledig aansluiten op het gewenste resultaat.”

Wat betekent dit voor u?

Voor u verandert er niet zo veel. Wij blijven de beste oplossing bieden voor uw bedrijfsvraagstuk. Met de nieuwe organisatie kunnen wij zelfs een stap verder te gaan in onze dienstverlening. De kracht van de Impulsum Group maakt het mogelijk om de verschillende expertises te bundelen. Zo zorgen wij ervoor dat u als klant altijd met de juiste expert aan tafel zit, zonder verschillende partners te hoeven inschakelen.

Nieuwe huisstijl

Een nieuwe organisatiestructuur vraagt ook om een nieuwe huisstijl. Daarmee straalt de Impulsum Group de kracht en de professionaliteit uit die wij bieden en zorgt voor herkenning en samenhang van onze bedrijven. De nieuwe huisstijl is inmiddels doorgevoerd.

Voor Impulsum en Nimbus 360 hebben wij nieuwe websites gelanceerd: www.impulsumgroup.nl en www.nimbus360.nl. De websites van West en Neobis zijn aangepast naar onze nieuwe huisstijl: www.west.nl en www.neobis.nl.

Communicatie

Bent u klant bij een van onze organisaties, dan blijft dit zo en blijft u met dezelfde mensen in gesprek. Wel zullen wij u in het vervolg vanuit de Impulsum Group informeren met een gezamenlijke nieuwsbrief. Zo blijft u voortdurend op de hoogte van de ontwikkelingen, projecten en innovaties binnen onze totale organisatie.

Meer informatie? Neem dan contact op met Sjaak Tuwanakotta (Commercieel Directeur) via sjaak.tuwanakotta@impulsumgroup.com of bel naar 015 219 1600.