Geplaatst door Outsystems

OutSystems lanceert Low-Code Platform-oplossing voor Microsoft Azure Marketplace

Utrecht, 16 juli 2018OutSystems, leverancier van hét Low-Code-platform voor applicatieontwikkeling, lanceert een nieuw solution-template voor de Microsoft Azure Marketplace. Met de komst van deze oplossing kunnen bedrijven eenvoudiger de snelheid van het OutSystems-platform combineren met de veerkracht en uitgebreide services van Microsoft Azure.

De oplossing zorgt voor een naadloze koppeling tussen de twee omgevingen en integreert direct met Azure Active Directory en Azure SQL-database voor betere beveiliging en prestaties. Dit maakt dat bedrijven hun digitale transformatie kunnen versnellen en innovatie kunnen stimuleren.

Het volledige Engelstalige persbericht is te lezen in de bijlage of via: https://www.outsystems.com/News/microsoft-azure-marketplace-2018/—–

Over OutSystems

Wereldwijd vertrouwen duizenden klanten op OutSystems, hét nummer één Low-Code ontwikkelplatform voor het versnellen van applicatieontwikkeling. Gedreven techneuten hebben ieder aspect van het platform met oog voor detail ontworpen, waardoor bedrijven enterprise-grade apps kunnen bouwen en daarmee hun digitale transformatie kunnen versnellen. OutSystems is de enige oplossing die de kracht van low-code applicatieontwikkeling combineert met geavanceerde mobiele functionaliteiten. Hierdoor kan het volledige applicatielandschap visueel worden gemodelleerd en geïntegreerd met bestaande systemen. Klik hier voor meer informatie, volg OutSystems op Twitter of LinkedIn.