Industry Wire

Geplaatst door Oxyma

Oxyma zet stappen in de ‘build’ strategie

In het jaar van invulling geven aan de aangekondigde buy and build-strategie is Oxyma blij te kunnen vertellen dat op het gebied van ‘build’ weer een aantal stappen zijn gezet.

Oxyma heeft duidelijk de focus op 4 domeinen (Technologie, Proces, Insights en Creativiteit) en
bouwen logischerwijs ook rond deze domeinen aan de organisatie. Op dit moment versterkt Oxyma
zich verder op het gebied van processen en techniek door de komst van nieuwe mensen.

“Met de komst van Karen Pot van Cmotions hebben we iemand aan boord die sterk is in
veranderprocessen en organisatieontwikkeling binnen het data gedreven omni channel marketing
domein. En met de komst van Jean-Paul Geelhoed van MindShare hebben we een nieuwe smaak
aan ons consulting team toegevoegd” aldus Raymon de Kruijff, managing consultant van Oxyma.
“De kennis vanuit de media hoek is een welkome aanvulling die Jean-Paul meebrengt, zeker als
we die koppelen aan zijn technologie kennis”.

Klanten zijn steeds meer op zoek naar partners die de business begrijpen, een advies kunnen
uitbrengen, deze vervolgens ook kunnen implementeren en ook de stap naar de inhoud kunnen
zetten. Daarom zal naast de kennis van media ook de invulling met creatieve mensen verder
worden doorgezet binnen Oxyma.

“Na ruim 6 jaar actief te zijn geweest binnen de GroupM en Mindshare organisatie als Data &
Technology director was ik toe aan een nieuwe uitdaging. Door de overstap naar Oxyma ga ik me
meer focussen op het marktech gedeelte in de rol van Consultant. Waarbij de focus komt te liggen
op het creëren van customer value voor onze relaties. Qua bedrijf sprak de open
organisatiecultuur in combinatie met de duidelijke groei ambities mij enorm aan.” Aldus Jean-
Paul.

De huidige omni channel projecten gaan vaak gepaard met grote veranderingen binnen bedrijven.
Zonder het weghalen van silo denken is het behalen van succes op deze projecten vaak moeilijk.
Daarom zijn proces en organisatie adviseurs een belangrijk onderdeel van de teams op dit soort
projecten.

Karen Pot, consultant bij Oxyma zegt hierover: “Voor zowel het merk als de medewerkers is een
omni channel aanpak een ware revolutie – men zou zelfs kunnen spreken van een cultuurschok. Dit
is de reden waarom ‘verandermanagement’ van cruciaal belang is bij de aanpak. Ik kijk ernaar uit
om hiermee aan de slag te gaan bij Oxyma”.

Over Oxyma
Oxyma is een marketing performance agency met kantoren in Rotterdam en Amsterdam, die sinds
het jaar 2000 organisaties helpt betere klantervaringen, hogere klantwaarde en duurzaam succes
te creëren door middel van slimme, data-gedreven marketingdiensten en oplossingen.
De ruim 250 betrokken marketing- en IT-professionals van Oxyma werken daartoe dagelijks
intensief samen met marketeers van opdrachtgevers als BMW, KPN, NS, Ziggo, Air France-KLM,
Nuon, Unilever Food Solutions, AS Watson, Vodafone en Jumbo.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht