In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Smart Fulfilment Servicespecialist, Boys with Brains ziet dat het prille jaar al heeft gezorgd voor een goed gevulde portefeuille aan opdrachten door toedoen van de Corona perikelen.
Data cloud-organisatie Snowflake kondigt aan dat sinds april 2020 het aantal dataleveranciers op Snowflake Data Marketplace met meer dan 300% is gegroeid. Duizenden organisaties gebruiken de kracht van de...
Geïntegreerd communicatiebureau Clarity maakt bekend het Benelux team per januari te hebben uitgebreid met de komst van Wesley Schouwenaars en Wouter Blijleven. De aanstelling van deze talenten helpt het...
Rabobank en Omniplan vernieuwen de samenwerking op het gebied van hybride hypotheekadvies. Omniplan continueert de levering van de oplossing ‘Personal Finance Platform’ aan Rabobank voor hypotheekadvies aan haar klanten....
Hoe kun je de impact van technologie beter beoordelen? Hoe weet je beter of een (nieuwe) technologie het probleem écht oplost? Waar moet je allemaal aan denken? De gratis,...
Xolphin, onderdeel van Sectigo, introduceert het nieuwe Sectigo Web Security Platform voor de Nederlandse markt. Met dit platform is er een belangrijk hulpmiddel bijgekomen om grote en kleine bedrijven te beschermen tegen bestaande, nieuwe en...
SPIE, de onafhankelijke Europese leider in multitechnische diensten op het gebied van energie en communicatie, is een partnerschap aangegaan met Incooling. Incooling levert deep tech innovaties waardoor datacenters veel...
Lupl heeft in de aanloop naar de lancering dit jaar 14 miljoen dollar aan investeringen opgehaald. Deze investering vormt een aanvulling op de 11 miljoen dollar die voor de...
Bijna de helft van de vrouwen die in de technologie werken, gelooft dat de effecten van COVID-19 hun loopbaanontwikkeling hebben vertraagd. Dit blijkt uit Kaspersky's nieuwe Women in Tech-rapport...
Het Belgische technologiebedrijf Textgain zal een Europees onderzoekscentrum naar online haat, desinformatie en ethisch verantwoorde Artificiële Intelligentie (AI) leiden voor alle Europese taalgebieden. Textgain krijgt ondersteuning van het departement...
Steeds meer partijen binnen de hypotheekketen maken gebruik van brondata. Dit is door de consument aangeleverde persoonsinformatie, die via de Ockto-app direct wordt ontsloten vanuit overheidsbronnen en banken. Dankzij...
TOTO heeft een Europese Gouden Effie gewonnen in de categorie: Media, Leisure & Entertainment. De campagne is samen met creative agency TBWANEBOKO ontwikkeld. Eerder won ‘Koning TOTO’ al twee...