In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Amsterdam, 15 december 2020 – Door thuiswerken was de aandacht dit jaar bijzonder vaak gericht op de eigen vier muren. Het vele thuis zijn ging vervolgens gepaard met een...
Kennisdeling is cruciaal om de digitale weerbaarheid van Nederland te vergroten. Daarom organiseert KPN Security van 26 tot en met 28 januari voor de tweede keer NLSecure, hét event...
Drie onderzoeksprojecten waarin onderzoekers van de UT en de Universiteit Munster samenwerken, krijgen een ‘collaborative research grant’ toegekend. De grants zijn bedoeld als ‘incentives’ voor nauwere samenwerking van beide...
Vandaag is Double Dutch, een nieuw digitaal platform en app om online te geven aan goede doelen, gelanceerd. Het platform, de app en de merkpropositie is ontwikkeld door reclamebureau...
Tutela, een onafhankelijk crowdsourced databedrijf met een wereldwijd panel van meer dan 300 miljoen smartphonegebruikers, onthult zijn 2020 ‘State of Mobile Report’ voor de Benelux-regio. Voor dit rapport analyseerde...
Slechts 47 procent van de beleidsmakers zegt over voldoende informatie te beschikken om dreigingsrisico’s tijdig te signaleren. Vier op de tien (37,7%) betwijfelt bovendien of hun organisatie voldoende kennis...
Nextview, de Salesforce Platinum Consulting Partner, heeft de Salesforce Service Cloud Expert status toegewezen gekregen. Met deze status, die bestaat uit specialismes op het gebied van Service Cloud, Field...
MicroStrategy Incorporated (Nasdaq: MSTR), een wereldwijde, toonaangevende leverancier van enterprise analytics en mobility software, heeft een samenwerkingsovereenkomst gesloten met DIKW. DIKW, een full-service dienstverlener op het gebied van Intelligence,...
In het kader van een nieuwe fondsenwervende campagne voor het Liliane Fonds is op 14 december het Gouden Boekje ‘Aisha geeft nooit op!’ verschenen. Het verhaal van het unieke...
In navolging van een eerste succesvolle #lekkerthuis campagne eerder dit jaar, waarin diverse Unilever merken consumenten inspireerden met heerlijke en makkelijke gerechten, is deze week de uitgebreidere kerstvariant gelanceerd.
De business van producent van hoogwaardige baby- en kindervoeding Ausnutria zit al jaren in de lift. Een versnipperd IT-landschap en dito processen over de diverse locaties is echter niet...
Afgelopen jaar nam het onderwijs een digitale vorm aan. Avans Hogeschool pakte deze uitdaging met beide handen aan, schakelde snel en en besloot dat het van de fysieke en...