In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Ben je van mening dat je dit jaar al veel ‘disruptie’ hebt gezien? Zet je dan schrap voor 2017, want er zit nog veel meer in het vat....
Consumenten die vlak voor de feestdagen zonder inspiratie zitten, krijgen hulp uit onverwachte hoek: digital first bureau Green Orange heeft twee speciale Facebook-chatbots voor Spotta ontwikkeld. Spotta helpt consumenten...
We geven steeds minder de voorkeur aan contant geld. Voor de kerstaankopen online of in de winkel en voor alles wat met de feestdagen te maken heeft, kiezen we...
NetApp’s Insight Berlijn heeft dit jaar een recordaantal bezoekers getrokken. Meer dan 3.600 experts op het gebied van technologie, waaronder channel partners, partners zoals Cisco en Fujitsu en meer...
Gisteravond ging het Antwerpse Sportpaleis uit z’n dak op de beats van Dimitri Vegas en Like Mike. Ook de twaalf partners van het iFest-project gingen uit hun dak. Zij...
De Europese subsidieaanvraag ‘Interreg Automated Transport’ is woensdag 21 december toegekend. Hiermee kan het WEpod project met de twee zelfrijdende busjes, WURby en WElly, drie jaar worden voortgezet. De...
CC4Skype B.V. verwelkomt Actis Benelux en Frankrijk als businesspartner voor deze regio’s. De eerste gezamenlijke klant, Alten, heeft de customer care oplossing voor Skype for Business al in gebruik...
Om de online bereikbaarheid voor haar huurders te verruimen, is de Rotterdamse woningcorporatie Havensteder voor de online dienstverlening buiten kantoortijden een samenwerking aangegaan met Goud Uberconnected. Joeri van Broekhoven,...
Sportclubs, scholen en particulieren kunnen vanaf nu online sportruimte reserveren in sporthallen, gymzalen en dojo’s én direct betalen. Het is een langgekoesterde wens van de gebruikers van deze sportlocaties.
De kennis van Nederlandse consumenten over smart home-producten is groter dan het daadwerkelijke bezit ervan. Dat blijkt uit onderzoek van Telecompaper. Een groot aantal consumenten kent de beschikbaarheid van...
51 procent van de professionals uit de financiële markt verwacht dat hij binnen nu en 5 jaar volledig online kan samenwerken met klanten. 10 procent denkt dit al binnen...
Recent onderzoek van Verint laat zien dat een meerderheid van de consumenten nog altijd de voorkeur geeft aan persoonlijk contact met de klantenservice. Telefonisch contact is hierbij het...