In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Gratis WiFi’ is geruime tijd al een ingeburgerd fenomeen. Fastfood restaurants, benzinestations, publieke ruimtes (vliegvelden, stations, bibliotheken, enz.) en sinds kort ook landelijk opererende telecom providers bieden de mogelijkheid...
Utrecht start dinsdag 13 augustus een ‘battle’ tegen Groningen op Facebook. Gedurende drie dagen kunnen deelnemers aan deze battle meedoen door het plaatsen van berichten op Facebook en zo...
The Internet Society Board of Trustees during its meeting in Berlin, Germany today called on the global Internet community to stand together in support of open Internet access, freedom,...
Uniek in Nederland: de eerste 3d printer winkel opent zijn deuren in Rotterdam
Stanley Security Europe kondigt de Stanley eVideo Cloud hostingoplossing in 14 Europese landen aan. Na de overname van Niscayah in november 2011 is Stanley Security aanzienlijk gegroeid in...
ServiceNow® (NYSE: NOW) heeft de financiële resultaten bekend gemaakt van het tweede kwartaal 2013. De belangrijkste resultaten zijn:
22 juli 2013, Amsterdam – Castrol en TomTom onderzoeken deze zomer de impact van ‘stop-start’ rijgedrag op motorslijtage en reistijd in Rotterdam en Amsterdam. Het research maakt onderdeel uit...
GX Software, internationaal leverancier van Web Content Management (WCM) en Online Marketing software, is als ‘Visionary’ opgenomen in Gartners ‘Magic Quadrant for Web Content Mangement 2013’. Dit is de...
Het gebruik van tablets en smartphones voor het zoeken van een uitstapje neemt explosief toe. Bezoekers van DagjeWeg.NL gebruiken massaal hun mobiele apparaat. De binnenlandse toerist zoekt een dagje...
Deze week is het vernieuwende zoek en boek gedeelte van Recreatiecentra Nederland (www.rcn.nl) als afronding van een gehele metamorfose live gegaan. Aan deze metamorfose heeft Snakeware in samenwerking met...
De eerste BuddyBuy social-media-promotie campagne in Griekenland, uitgevoerd in samenwerking met haar partner Tickethour blijkt een doorslaand succes te zijn.
NP Fashion, het in 2012 opgerichte label van TV personality Nikkie Plessen, gaat haar bedrijfsprocessen verder optimaliseren en professionaliseren. Alle