Geplaatst door PaulCamper

PaulCamper verdubbelt verhuuraanbod door overname Bed&Wheels

PaulCamper, het online platform waarop particulieren een camper of caravan kunnen huren of juist vérhuren heeft zijn camper- en caravanaanbod verdubbeld door het verhuurderbestand van Bed&Wheels over te nemen. Dankzij deze overname behoort PaulCamper tot de top drie van camper-sharing platforms in Nederland.

De vraag naar particuliere huur van campers is de laatste jaren enorm gegroeid. Dankzij de overname kan PaulCamper al het komende seizoen meer mensen in staat stellen om via het platform de camper voor hun droomvakantie te boeken. “Het DNA van Bed&Wheels en PaulCamper komen bijzonder goed overeen”, aldus Marnix Eykhout, country manager Nederland bij PaulCamper. “Bij beide platforms draait het om de persoonlijke aanpak en passie voor avontuurlijke kampeervakanties. Dat is wat mensen samenbrengt op en buiten het platform. Met PaulCamper kunnen we die liefhebberij omzetten in een succesvolle zakelijke transactie waar huurders en verhuurders heel veel plezier van hebben.”

Door te investeren in het Nederlandse platform wil PaulCamper ook in Nederland de grootste aanbieder op het gebied van camper-sharing worden. Deze groeistrategie is onderdeel van het overkoepelende doel om uiteindelijk marktleider in Europa te worden.

Over PaulCamper
PaulCamper is het bemiddelingsplatform voor de particuliere huur en verhuur van campers. Het bedrijf werd in 2013 opgericht door Dirk Fehse, toen hij zijn eigen camper “Paul” als eerste camper via het platform te huur aanbood. Inmiddels worden jaarlijks zo’n 250.000 campernachten geboekt en vind je 3.500 verhuurders op het peer-to-peerverhuurplatform. Er zijn geen kleine lettertjes, wel extra zekerheid. Want met de speciale verzekeringsmodule zijn zowel verhuurder als huurder zeker dat onverhoopte schade gedekt is. Sinds 2017 is de PaulCamper Community ook in Nederland en Oostenrijk actief en groeit verder in de rest van Europa. Voor meer informatie: https://paulcamper.nl/.