Industry Wire

Geplaatst door Onze Kapel

Persbericht “Goed nieuws voor Nederland”

Haarlem, Nederland – In eerste instantie werd Onze Kapel gevraagd om een uitgebreid strategisch traject uit te voeren en om te helpen met de nieuwe kernwaarden en merkidentiteit voor de Alpina Group, Alpina en Voogd. De campagne ‘Goed nieuws voor Nederland’, die nu landelijk van start gaat, is het eerste hoorbare en zichtbare resultaat van het merk Alpina.

De campagne ‘Goed nieuws voor Nederland’ benadrukt de unieke positie van Alpina als serieuze speler met een persoonlijke benadering en lokale kennis. Met vestigingen verspreid door heel Nederland en met meer dan 300 onafhankelijke adviseurs en makelaars, is Alpina altijd dichtbij en klaar om persoonlijk advies te geven.

Frits Drijver, strateeg bij Onze Kapel, licht toe: “Bij Alpina draait alles om het bieden van de best mogelijke service en advies, dicht bij de mensen. Deze campagne speelt in op de kracht van Alpina’s persoonlijke benadering, wat echt goed nieuws is voor iedereen in Nederland.” De campagne wordt breed uitgerold via landelijke radio, banners en pre-rolls.

Waarom dit goed nieuws is
Bij Alpina draait het niet alleen om de kracht van een serieuze speler in de markt, maar ook om de persoonlijke benadering en om lokale kennis. Dit betekent dat klanten niet alleen het beste advies krijgen, maar ook het advies dat perfect bij hen past.

Over Onze Kapel
Midden in Haarlem, in een prachtig verbouwde kapel uit 1883, vind je het communicatiebureau Onze Kapel. Een team van 24 creatieve geesten, onder wie strategen, design goeroes en digital wizards, zorgt ervoor dat jouw verhaal niet alleen aankomt, maar ook resoneert. Onze Kapel mixt traditie met een frisse twist en zet de extra stap voor impactvolle creaties.

Noot voor de redactie
Voor meer informatie kun je contact opnemen met:

Frits Drijver | Onze Kapel
+31 23 8200 900
werk@onzekapel.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht