Geplaatst door Virtyaulrealitybusiness

Persoonlijke virtual reality videos nu bereikbaar voor iedereen

Woudenberg, 20160324 — Virtual reality is wereldwijd enorm in opkomst. Dit bleek vorige week bij zowel de Game Developers Conference in San Francisco als bij het Mobile World Congress in Barcelona. De grote spelers zoals Sony, HTC en Samsung richten zich vooral op virtual reality toepassingen voor games, de PC en de mobiele telefoon.

Naast de markt voor games en mobiele toepassingen groeit ook de vraag naar virtual reality videos snel. In Nederland loopt Virtual Reality Business met een uniek concept voorop in de markt voor virtual reality videos. Virtual Reality Business heeft als enige partij in Nederland virtual reality animaties die gepersonaliseerd kunnen worden. Bijkomend voordeel hierbij is dat de persoonlijke animaties ook nog eens betaalbaar zijn waardoor deze al snel ingezet kunnen worden voor unieke uitnodiging voor een evenement of een korte introductie van uw bedrijf of product.

De virtual reality video is een vooruitstrevende en unieke manier om klanten of relaties persoonlijk te informeren of uit te nodigen. Zij ontvangen een virtual reality headset, waarmee zij de persoonlijke video optimaal kunnen ervaren. De mogelijkheden van virtual reality videos zijn ongekend: bedrijfsvideos, productpresentaties, rondleidingen, uitnodigingen voor feesten of evenementen of een persoonlijk bedankje voor de samenwerking van afgelopen jaar. Naast de productie van de virtual reality video verzorgt en personaliseert Virtual Reality Business ook virtual reality headsets. De headsets kunnen in iedere huisstijl worden geleverd. Vooruitstrevend, uniek en verrassend betaalbaar. Meer informatie vindt u op virtualrealitybusiness.nl.