Geplaatst door Contentserv

PIM-leverancier Contentserv lanceert eigen marktplaats

PIM-leverancier Contentserv lanceert eigen marktplaats:
Contentserv connectoren, extensies en interfaces voor PIM in de nieuwe marktplaats

Met de nieuwe marktplaats ondersteunt Contentserv haar partners en klanten om haar PIM-platform eenvoudig te integreren.

Amsterdam, 31 Oktober, 2017

Contentserv is een best of breed oplossing op het gebied van PIM, DAM en MDM. Haar marktplaats geeft een groeiend aanbod van connectoren en extensies om eenvoudig te integreren met andere markt leidende oplossingen. Ontwikkeld en ondersteund door gecertificeerde partners en eigen ontwikkelaars zorgt het assortiment voor een diepgaande integratie van externe systemen in online marketing, commerce en ERP-platformen.

Hoge flexibiliteit in integratie van bestaande systeem landschappen

Dankzij zijn open architectuur en diverse interface technologieën biedt de marktplaats van Contentserv alle benodigdheden voor het naadloos aansluiten van een groot aantal externe systemen in bestaande systeem landschappen.

De extensies in de nieuwe marktplaats kunnen in een breed scala aan toepassingen worden ingedeeld. Zo kunnen “Data leveranciers” zoals ERP, CRM, Vertaalgeheugen systemen, Datawarehouse oplossingen, “Data ontvangers”, output systemen zoals e-shops, marktplaatsen, Web CMS, printkanalen en nog veel meer geïntegreerd worden.

Het aantal en type beschikbare connectoren vergroot de positie van de PIM – MAM-oplossing binnen de organisatie. Het ondersteunt de flexibililteit van Contentserv. De meeste connectoren zijn zodanig ontworpen dat u direct na de installatie kunt starten – flexibel en uitbreidbaar voor dagelijkse behoeften.

De volgende extensies worden onder andere ondersteund:
• ERP Systemen (zoals SAP en Microsoft Dynamics AX/NAV)
• CRM Systemen (zoals SugarCRM, ZOHO en Microsoft Dynamics CRM)
• Adobe® InDesign® Server and Client
• E-Commerce and Shop Systemen (zoals Salesforce Commerce Cloud, Magento,
SAP Hybris en Shopware)
• Data Integratie Oplossingen (Talend)
• Translation Memory Systems (zoals SDL Trados en Across)
• E-Mail Marketing (zoals Evalanche)
• Web CMS/DXP-platformen (zoals Bloomreach, Sitecore en Magnolia)
• LDAP Active Directory and Single Sign On
• Marktplaatsen (zoals Amazon, E-Fulfilment, Ebay)

Continu Groeiend Aanbod
Het aantal van connectoren breidt voortdurend uit op basis van markt behoefte en het groeiend partnernetwerk. Het doel is daarom om alle huidige uitbreidingen en interfaces te presenteren.
Geïnteresseerd? Blader door de markt op: marketplace.contentserv.com
Meer informatie over Contenterv’s innovatieve oplossingen vindt u op www.contentserv.com

CONTENTSERV AG
Contentserv’s toonaangevende softwareoplossingen bieden retailers, groothandels, fabrikanten de mogelijkheid om hun productinformatie centraal te organiseren en te optimaliseren. Daarmee stellen zij klanten in staat om een ​​consistente product experience te krijgen ongeacht het kanaal.
Het Produkt Informatie Management (PIM) systeem van Contentserv verhoogt niet alleen de datakwaliteit omtrent producten maar zorgt ook dat verschillende stakeholders efficiënt van productinformatie worden voorzien. Contentserv biedt met haar MDM-oplossing contextual marketingmogelijkheden om de product experience zowel online als offline verder te verhogen
Meer dan 300.000 gebruikers in 89 landen maken gebruik van Contenterv’s softwareoplossingen, die door internationale analisten meerdere keren herkend zijn als toonaangevende oplossingen. Contentserv is uitgeroepen tot een van de TOP 10 Innovators en een ‘Strong Performer’ in het PIM-gebied.
Bedrijven als Miele, Siemens, Edeka, Novy, Berghoff, Maxi Cosi, Varta en Vink maken succesvol gebruik van Contentserv.