PR-bureaus Whizpr en Deepr nu één directeur-eigenaar

Wageningen, 2 november 2017 – Met ingang van vandaag gaan de pr, content & digital marketing-bureaus Whizpr en Deepr verder met één eigenaar, algemeen directeur Annerieke Reulen-Kamphuis. Mede-eigenaar en creatief directeur Willemijn Vader treedt hiermee terug en Reulen-Kamphuis vormt nu de eenmansdirectie van Whizpr en Deepr.
Hiermee is er een einde gekomen aan de meer dan 15-jarige samenwerking van Annerieke Reulen-Kamphuis en Willemijn Vader. Whizpr werd in 2011 door beiden overgenomen van oprichter Ward van Beek. Het bureau heeft sinds zijn oprichting in 2000 een zeer solide reputatie in de sectoren technologie en lifestyle. Sinds de overname door Reulen-Kamphuis en Vader in 2011 is het bedrijf verder gegroeid en is er ook een tweede bureau opgericht met de naam Deepr – met klanten als Salesforce, T-Mobile en Alcatel. Zowel Whizpr als Deepr zijn onderdeel van Whizpr Holding, waarvan alle aandelen nu in handen zijn van de algemeen directeur.
Quotes
Annerieke Reulen-Kamphuis, algemeen directeur: “Willemijn en ik zijn gewend de manier waarop we ons vak uitoefenen continu te vernieuwen. Vandaar dat we jaren geleden besloten te transformeren van pr-specialist pur sang naar een bureau voor geïntegreerde communicatie. Daar is de organisatie van beide bedrijven inmiddels op ingericht. Tegelijkertijd hebben we hard gewerkt aan onze nieuwe strategie. Uiteindelijk werden we het onvoldoende eens over de manier waarop we onze business het beste kunnen positioneren, op een manier die bij de klanten past. Daarom hebben we ervoor gekozen dat één van ons zou terugtreden. De creativiteit van ons bureau is goed geborgd in de teams. Daar heeft Willemijn met haar visie op de customer journey een belangrijke rol in gespeeld. Ik wens haar alle succes bij haar nieuwe avontuur.”
Willemijn Vader, vertrekkend creatief directeur: “Ik heb 17 jaar met ziel en zaligheid gewerkt voor Whizpr en Deepr. Tien jaar als medewerker en 7 jaar als mede-eigenaar samen met Annerieke. In deze periode heb ik de veranderingen in de markt met enthousiasme omarmd en samen met Annerieke de groei van de organisatie daarop aangepast door ons toe te leggen op geïntegreerde communicatie. Ik ben op een punt gekomen dat mijn visie hierop verder gaat dan binnen de organisatie mogelijk blijkt. Om ruimte te geven aan mijn ideeën en creativiteit is het voor mij noodzakelijk buiten de grenzen van Whizpr en Deepr verder te gaan. Ik heb er vertrouwen in dat Annerieke de organisatie verder zal brengen op de manier die bij haar past. Ik dank iedereen via deze weg heel hartelijk voor de fijne samenwerking in de afgelopen jaren.”
———————–
Over Whizpr
Whizpr is een bedrijf gespecialiseerd in pr, content creatie en digital marketing op het gebied van technologie en lifestyle. Wij bedrijven ons vak al meer dan vijftien jaar met veel passie, creativiteit en een kritische houding om een zo goed mogelijk resultaat te behalen.
Over Deepr
Deepr is een communicatiebedrijf dat zich richt op ondernemingen die voor geïntegreerde communicatie kiezen. Deepr is gespecialiseerd in pr, content-creatie en digital marketing. Het communicatiebedrijf maakt deel uit van dezelfde holding als pr en social media-bedrijf Whizpr.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.