PRLab opent kantoor in München en zoekt naar startups voor pro bono-campagnes

Amsterdam, 2 augustus 2022 – PRLab, het B2B PR-bureau voor snelgroeiende techbedrijven in Europa, kondigde onlangs de opening van haar regionale hoofdkantoor in München aan. Ter gelegenheid hiervan organiseert PRLab een pro bono-campagne voor startups en NGO’s die hun verhaal willen delen, maar daartoe nog niet over het budget beschikken. PRLab helpt startups en scale-ups aan meer zichtbaarheid via een intern ontwikkelde geïntegreerde PR- en marketingmethode.
“We zien een groot potentieel in het Duitse startup-ecosysteem, vooral in de tech-scene, en weten hoe belangrijk het is om in jonge oprichters te geloven. De Duitse start-up wereld, is een van de snelst groeiende en meest veelbelovende in Europa en we willen deze bedrijven helpen te groeien, ook als ze nog niet de middelen hebben voor PR”, zegt Matias Rodsevich, oprichter en CEO van PRLab.
Pro bono-campagne
Bedrijven worden uitgenodigd om zich vóór 15 augustus via de website aan te melden voor de campagne. De focus ligt op techbedrijven, met als doel oplossingen te bieden voor problemen, in het belang van de industrie en samenleving. Creatieve oplossingen en innovatie worden aangemoedigd. De winnaar wordt gedurende 3 maanden ondersteund bij het ontwikkelen van een PR-strategie die voor opschudding in de media zal zorgen. Inbegrepen zijn onder andere strategisch PR advies, PR-diensten en media-onderzoek.
Toekomstplannen
De opening van het kantoor in München is de volgende grote stap in de uitbreiding van PRLab; een lokaal kantoor en team zullen klanten over de hele wereld helpen groeien in het startup-ecosysteem van de DACH-markt. Met de uitbreiding naar München wordt ook het internationale PR-team uitgebreid.
Over PRLab
PRLab heeft sinds 4 jaar haar hoofdkantoor in Amsterdam en opende in de herfst van 2021 een regionaal hoofdkantoor in Stockholm, van waaruit het organisaties helpt hun waardepropositie te verspreiden via een intern ontwikkelde geïntegreerde marketingaanpak. Het PR-bureau met meer dan 20 medewerkers behoort tot de meest vooraanstaande in Europa en helpt tech scale-ups en start-ups om meer zichtbaarheid te krijgen bij hun doelgroepen. Klanten zijn onder meer bedrijven zoals TomTom, Wayflyer, Arkyn, Peak en meer.
Perscontact
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.