Industry Wire

Geplaatst door M2Media

Prominent kiest voor M2Media

Effie Award winnaar Prominent heeft besloten om een samenwerking aan te gaan met M2Media in Hilversum.

M2Media is verantwoordelijk voor alle off- en online media activiteiten.

Marcel Aalders, marketing directeur Prominent: “Bureaus die media kunnen inkopen zijn er genoeg. Wij zochten een echt verlengstuk van onze marketingafdeling dat zich inleeft in ons bedrijf en onze visie, veel spart met onze marketeers, proactief meedenkt en de communicatie via alle kanalen goed integreert in één aanpak. De Humberto-campagne was het eerste project en heeft onze verwachtingen overtroffen.”

Nico Hilhorst, oprichter van M2Media, is blij met de komst van deze ondernemende retailer: “Het pragmatisme aan beide kanten is heel sterk ontwikkeld en er is veel energie over en weer. Dat maakt het samenwerken zo succesvol.”

OVER PROMINENT

Met 43 filialen en een effectief thuis-advieskanaal is Prominent marktleider in zitmeubelen. In zestien jaar is het bedrijf hard gegroeid en aanbeland in een herpositioneringsfase waarin meer structuur en merkbeleving noodzakelijk is; van functionele productmarketing naar een premium brand op basis van betekenis (relaxter leven en comfort) en design. Door de categorie relaxmeubelen te de-stigmatiseren, slaagt Prominent erin mentaal jongere ouderen én jongere groepen consumenten meer en meer voor zich te winnen.

OVER M2MEDIA

M2Media is al 15 jaar hét onafhankelijke media- & marketingbureau voor ondernemende marketeers.
Bij M2Media werken dagelijks ruim 30 gepassioneerde vakmensen samen aan strategie, planning en inkoop van geïntegreerde off- & online mediaoplossingen.

M2Media is door ruim 700 marketeers verkozen tot het beste media- én marketingbureau van de MT100 en werkt onder andere voor BOVAG, Coop, Hersenstichting, KWF, Monuta, Radio 538, Rituals, Univé, Vereniging Eigen Huis en VGZ.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht