Geplaatst door JouwAanbieding.nl

Promodeals viert feest vanwege 10-jarig bestaan JouwAanbieding.nl

De Nederlandse website JouwAanbieding viert deze maand haar 10e verjaardag. Vanaf vandaag staat de website 10 dagen lang in het teken van dit jubileum.

‘S-HERTOGENBOSCH, 20171010 — Vanaf 10 oktober 2017 staat JouwAanbieding.nl 10 dagen lang in het teken van het 10-jarig jubileum. Iedere dag is er een exclusieve 10% kortingsactie, zijn er verschillende leuke terugblikken en wordt er een winactie voor bezoekers georganiseerd.

In oktober 2007 werd JouwAanbieding.nl opgericht en groeide dankzij passie en toewijding snel uit tot het meest populaire aanbiedingenoverzicht van Nederland. Met als slogan ‘Hét Dagaanbiedingen Overzicht’ biedt de website een actueel overzicht van alle dagaanbiedingen van het moment. Naast dagaanbiedingen biedt JouwAanbieding nog meer interessante content. De website geeft eveneens handige overzichten van lokale deals, webwinkels, kortingen, subscription services, veilingen, crowdfunding websites en meer.

JouwAanbieding.nl is een initiatief van Promodeals, Nederlands grootste publisher op het gebied van aanbiedingen, korting en voordeel. Met een jaarlijkse miljoenen omzet en topdomeinen als JouwAanbieding.nl, DailyOffers.nl, DailyDeals.nl, Aanbiedingen.nl en Deals.nl in het portfolio is het bedrijf de nummer 1 op het gebied van online aanbiedingen in de Benelux.

Aangezien de dagaanbiedingen in het netwerk van Promodeals dagelijks om middernacht verversen, wordt vanwege het tijdsverschil een deel van de werkzaamheden vanuit de Verenigde Staten uitgevoerd. Verschillende Nederlandse content-managers verwerken in de nachtelijke uren dagelijks honderden nieuwe aanbiedingen voor de Nederlandse markt. Ook is het bedrijf actief in de Verenigde Staten met de website Dealsurf.com, die de publisher in 2013 door een acquisitie aan zijn portfolio wist toe te voegen.

Net als JouwAanbieding.nl werd Promodeals opricht door Twan Pulles, die tijdens zijn studententijd op het idee kwam om dagaanbiedingen te bundelen op één website. Door jarenlange toewijding, het oprichten van vergelijkbare portalen en verschillende overnames groeide het bedrijf uit tot de meest toonaangevende speler op het gebied van aanbiedingoverzichten voor Nederlandstalige consumenten.

De publisher ziet haar toekomst rooskleurig tegemoet. Zo is het bedrijf al enige tijd over de grens actief met de website DailyDeals.be en wil het komende jaar intrede doen in de rest van Europa met vergelijkbare domeinen als DailyDeals.de, DailyDeals.fr, DailyDeals.es en DailyDeals.uk.