Geplaatst door Publicis

Publicis Groupe Nederland verwelkomt Miriam van Dijk en Ivor van Maaren

Amsterdam, 21 oktober 2020 – Publicis Groupe Nederland maakt vandaag de benoeming bekend van Miriam van Dijk (43) als Account Lead en Ivor van Maaren (37) als Client Director. Van Dijk wordt medeverantwoordelijk voor de creatieve accountafdeling en zal toetreden tot het managementteam. Van Maaren gaat zich focussen op strategisch accountmanagement binnen het media portfolio. Beide talenten versterken de Publicis Groupe propositie van volledige integratie van de disciplines: media, creatie, productie, commerce, influence en data.

Van Dijk werkte eerder voor onder meer JWT, DDB, DDB China en MediaMonks. Gedurende haar gehele carrière heeft zij zich gericht op het ontwikkelen van teams, accountprocessen en klantrelaties. Met haar teams werkte zij voor een breed scala aan merken. Van Dijk: “Publicis Groupe kan als enige first, second en third party data combineren met creativiteit. Aan deze propositie wil ik graag verder bouwen. Het staat garant voor een enorm groeipotentieel en stelt me in staat om mooi werk te maken voor prachtige klanten.”

Brego Keller, COO van Publicis Groupe is zeer verheugd. “Miriam komt op het juiste moment. Zij is een door de wol geverfde allrounder met ervaring in merkenbouw, maar ook digitale communicatie en productie. Haar kracht ligt in het leiden en beter maken van multifunctionele teams. Met haar ervaring en enorme drive legt zij de lat altijd hoger en staat zij garant voor het beste resultaat voor onze klanten.”

Ivor van Maaren werkte ruim 13 jaar bij Mindshare, onder andere als global strategy director op het Nike account in Portland, en meest recentelijk in Frankfurt Am Main op het global Sanofi account. Van Maaren: “Ook ik geloof sterk in de geïntegreerde aanpak. Het centraal stellen van strategie en data leidt tot daadwerkelijk succesvollere campagnes, zeker in samenwerking met inspirerende klanten als Samsung, Disney & PUIG die ook vertrouwen hebben in deze aanpak.”

“Met het toetreden van Ivor van Maaren tot onze organisatie versterken we ons mediaportfolio zowel strategisch als op client service gebied”, benadrukt Keller. “Ivor brengt een berg aan internationale ervaring mee die past bij onze global klanten en onze internationale ambities.”