Geplaatst door Datona

Publiek kiest Datona tot ‘Beste Website van het Jaar‘ in categorie Vervoer

Voor de vijfde keer heeft Datona de wedstrijd gewonnen voor de ‘Beste Website van het Jaar‘ Vervoer. En voor de derde keer is Datona.nl ook uitgeroepen tot de ‘Populairste Website van het Jaar’ in deze categorie.

Annemiek Holman, eigenaar: Ons doel is klanten blij maken met goede en fijne producten voor de garage en werkplaats. We zorgen voor een snelle en gratis levering met persoonlijke service. Dat er duizenden mensen hebben gestemd met de hoogste score is geweldig voor het gehele team, we doen het met veel plezier, iedere dag.”

De ‘Website van het Jaar’ is de grootste online publiekswedstrijd van Nederland die jaarlijks wordt uitgereikt aan de websites met minimaal 5000 bezoekers per maand.

Bij Datona vieren ze de komende tijd een feestje met leuke acties en voordelige, stoere december-cadeaus (voor hem). Maar gereedschapsliefhebbers zijn ook van harte welkom aan de Turfsteker 49 in Haulerwijk, www.datona.nl.