Geplaatst door Daisycon

Qatar Airways start affiliateprogramma bij Daisycon

Met ingang van 2 november jl. is het affiliateprogramma van Qatar Airways, één van werelds meest ambitieuze en snelgroeiende luchtvaartmaatschappijen, van start gegaan bij Daisycon, het grootste affiliatenetwerk van Nederland.

Qatar Airways is in korte tijd uitgegroeid tot een gevestigde en gerenommeerde naam binnen de luchtvaartbranche. Het internationale netwerk met bestemmingen is één van de grootste ter wereld en wordt bedient met jonge, moderne toestellen die vliegen vanuit de hub in Doha.

Met de start van het affiliateprogramma bij Daisycon intensiveert Qatar de online sales van vliegtickets nog verder. Dankzij het brede netwerk, het hoge serviceniveau en de jarenlange ervaring die zij heeft binnen travel, is de keuze voor Daisycon een zeer logische. Eerder kozen Corendon, Cheaptickets en D-reizen al voor het internationale affiliatenetwerk.

In deze partnership met Daisycon profiteert Qatar Airways van een groots online bereik onder de doelgroep van de luchtvaartmaatschappij. Het Daisycon netwerk omvat een groot aantal publishers welke allen hun bijdrage kunnen leveren bij het realiseren van de doelstellingen van Qatar Airways.

Over Qatar Airways
Qatar Airways heeft een netwerk van meer dan 150 bestemmingen wereldwijd en een dekking van maar liefst zes continenten. Qatar reist op bestemmingen zoals Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk en Europa, het Midden Oosten, Azië, Afrika en Australië. Aan boord van één van de jongste vloten ter wereld ervaren zowel particulieren als zakelijke klanten één van de meest bekroonde services in de luchtvaartbranche.

Over Daisycon
Adverteerders streven continu naar meer verkopen, meer leads en meer online bereik. Publishers streven naar meer rendement uit websites en e-mailbestanden. Daisycon bouwt al sinds 2000 aan een wijdvertakt (internationaal) netwerk dat een structurele bijdrage levert aan het realiseren van deze doelstellingen. Het netwerk van Daisycon is actief door heel Europa en heeft de focus op Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Het hoofdkantoor is in Almere gevestigd, er zijn ook kantoren in Mechelen (BE) en Oldenburg (DE).