Geplaatst door PublieksWerk

Quanza groeit en verhuist

Per 22 april betrekt Quanza Engineering, leverancier van 100% beschikbare ICT systemen, zijn nieuwe hoofdkantoor in ´De Plaatwerkerij´, in het Amsterdam Amstel Business Park.
De Plaatwerkerij heeft een authentiek zaagtanddak en huisvestte in de jaren vijftig een carrosseriefabriek.

Deze is geheel aangepast aan de eisen van de zakelijke dienstverlening van vandaag de dag. Het industriële gebouw biedt Quanza ruimte voor groei: voor meer medewerkers, een eigen serverruimte, voor tijdelijke installatie van klantsystemen en met een auditorium voor informatie- en adviessessies met klanten.

Quanza Engineering groeit snel en realiseert al tenminste zes jaar achtereen een groei van minimaal twintig procent per jaar. Quanza is inmiddels vier jaar op rij genomineerd als FD Gazelle en werd afgelopen twee jaar ook genomineerd voor een High Growth Award.

Gedreven
Directeur Frans ter Borg van Quanza Engineering zegt: ”Quanza groeit tegen de economische situatie in. We adviseren, bouwen en beheren uiterst betrouwbare ICT-infrastructuren en kijken daarbij goed waar de markt heen wil. Onze nauwe samenwerkingen met A-merken en hun certificeringen zijn een voorwaarde. Maar onze medewerkers maken het echte verschil: bij Quanza zijn we erg gedreven om het heel goed te doen voor onze klanten. We bewaken hun budgetten, we ontzorgen hen bijvoorbeeld wat betreft DDoS, we nemen ze mee op een groeipad. Heel mooi als dat vruchten afwerpt. Onze verhuizing is een mijlpaal en we zijn heel trots op onze nieuwe vestiging.”

Per 22 april 2013 is het nieuwe adres van Quanza Engineering:
Quanza Engineering B.V.
Johann Siegerstraat 22 – 24