Industry Wire

Geplaatst door Van Duuren Media

Relatietherapie voor klantliefhebbers

De huidige transitie naar een duurzame en digitale samenleving vraagt om een nieuw soort relatie tussen organisaties en klanten. Het beeld van de relatie tussen organisaties en klanten wordt gedomineerd door denken in termen van de beste deal of de beste klantbeleving. Terwijl we juist af moeten van relaties waarin beide partijen eruit proberen te halen wat voor henzelf het beste is. Het nieuwe boek Relatietherapie voor klantliefhebbers van Harald Pol maakt je bewust van aangrijpingspunten waarmee je zelf een verandertraject in gang kan zetten voor het aangaan van duurzame, betekenisvolle klantrelaties.

Veel organisaties werken aan het verbeteren van de klantbeleving, maar het dringt nog maar tot een kleine groep door dat een positieve beleving niet automatisch leidt tot een duurzame relatie. Klanten kunnen vandaag heel tevreden zijn over een organisatie, maar morgen ook zo naar een ander overstappen als er iets beters langs komt. Of, als ze niet weg kunnen, gefrustreerd raken en hun ontevredenheid op social media spuien.

Het streven naar maximale opbrengst gaat nog te vaak ten koste van de klantrelaties van een organisatie, ten koste van de medewerkers en de omgeving. Net als een relatie waarin de ene partij bepaalt wat er gebeurt en de ander dat maar moet volgen. De huidige tijd vraagt om een relatie waarin partnership centraal staat: zorg voor elkaar en de omgeving. Relatietherapie voor klantliefhebbers laat met veel praktijkvoorbeelden en praktische tips zien hoe je als organisatie kunt werken aan een duurzame en betekenisvolle relatie met je klanten.

Specificaties
Auteurs: Harald Pol
Bindwijze: flexcover
Aantal pagina’s: 184
ISBN: 9789089657589
Prijs: €29,99
Verschijningsdatum: 10 oktober 2024
Uitgeverij Van Duuren Management

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht