Industry Wire

Geplaatst door RLVNT

RLVNT en HandicapNL slaan handen ineen voor collecteweek

Deze week is de collecteweek van HandicapNL van start gegaan! HandicapNL is ontstaan vanuit een fusie van het Fonds verstandelijk gehandicapten en het Revalidatiefonds en collecteert dit jaar voor het eerst onder haar nieuwe naam. RLVNT ontwikkelde voor hen een online campagne waarmee zowel nieuwe collectanten als online giften worden geworven.

Zelfregie en eerlijke kansen
HandicapNL is het algemene fonds in Nederland voor iedereen met een verstandelijke of lichamelijke beperking, en voor hun naasten. HandicapNL streeft naar meer zelfregie en eerlijke kansen voor mensen met een verstandelijk en/of lichamelijke beperking en financiert programma’s die dit mogelijk maken.

Positieve emotie centraal
Mensen zijn van nature sociale en empathische wezens en streven niet alleen naar persoonlijk geluk, maar ook naar het geluk van anderen. Wie kan bijdragen aan het geluk van een ander wordt zelf een gelukkiger mens. Om collectanten en donateurs te werven motiveert RLVNT mensen vanuit die positieve emotie om tot actie over te gaan.

Oscar Polak, senior creative bij RLVNT: “In de campagne zetten we mensen met een verstandelijke of lichamelijke beperking in hun kracht. Hun beperking is zichtbaar maar hun geluk komt nog veel prominenter in beeld. Zij vertellen van welke dingen in het leven zij gelukkig worden. Dat kunnen hele kleine, dagelijkse dingen zijn of juist mooie, grotere dromen. Dan stellen zij de kijker de vraag ‘Geef jij om mijn geluk?’ en ze roepen het publiek op om iets te doen om bij te dragen aan hun geluk. Door te collecteren of te doneren. Het is een persoonlijke oproep om bij te dragen aan het geluk van mensen met een handicap.”

Bekijk hier en hier voorbeelden van de campagne en vergeet niet te geven aan de collectant deze week!

Meedoen?
Heb je je niet aangemeld om te collecteren maar wil je toch een bijdrage leveren? Dan kun je ook digitaal collecteren. Maak een digitale collectebus aan op handicapnl.digicollect.nl en deel deze met je vrienden en familie. Mocht je zelf een bedrag willen doneren, dan kan dat op deze pagina.

Credits
Klant: HandicapNL
Verantwoordelijke klantzijde: Jade Vening
Bureau: RLVNT
Strategie: Leila de Zwart
Creatie: Oscar Polak & Carlynn Armour
Regie: Joris Hendrikse
Productie: Els Boskemper
Camera & grading: Radek Leski (Digital Surgery)
Visagie: Milan Pit (Woke Up Like This)
Geluid: Marcel van Stralendorff
Account: Fabienne Jungerhans
Media: Frederiek van Ringen, Freek Jautze, Celine Poulussen, Jeffrey van Sluijs

Over RLVNT
RLVNT is een ‘smart concepting’ reclamebureau. Het bureau ontwikkelt effectieve marketingcommunicatie door gedrags- en motivatiedata van mensen centraal te stellen en op innovatieve wijze media en creatie te combineren. RLVNT is onderdeel van de Digital Agency Group, waartoe ook The online company, Havana Harbor en 6Circles behoren.

Volg RLVNT op:

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/rlvnt/
Facebook: https://www.facebook.com/RLVNTpeople/
Instagram: https://www.instagram.com/wearerlvnt/

Noot voor de redactie:
Voor meer informatie kunt u terecht bij:
Jeffrey van Sluijs – PR manager
E: Jeffrey@rlvnt.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht