Geplaatst door Robitex

Robitex lanceert twee unieke gesloten op maat gemaakte shops

Robitex heeft vanaf begin dit jaar twee unieke op maat gemaakte gesloten klantshops gelanceerd speciaal voor organisaties die meer gemak en ontzorging willen in het bestellen van bedrukte en attente (relatie)geschenken.

Altijd attent shop

De Altijd attent shop bestaat uit op maat gemaakte gesloten webshop speciaal voor alle attente geschenken, zoals bijvoorbeeld taarten, bloemen, wijnen en kraampakketten. Het unieke aan de shop is dat alle categorieën aan geschenken worden aangeboden, waar je normaal bij een leverancier slechts één productcategorie ziet, zoals taarten of bloemen. De klant kan middels verschillende bestellers en locaties de geschenken bestellen en de meeste hiervan worden de volgende dag op een desgewenst tijdvak bezorgd. De klant ontvangt aan het eind van de maand slechts 1 verzamelfactuur van alle bestellingen, daar waar normaal gesproken de financiële administratie gek wordt van alle bonnetjes die worden ingediend van bijvoorbeeld één taart of één bloemstuk. Indien gewenst kan het systeem zelfs aangesloten worden op het administratiesysteem van de klant en met kan aan budgettering doen per vestiging.

“We hebben er enorm hard aan gewerkt en zijn erg blij dat het nu bij een aantal grote klanten live staat”, aldus een trotste Danielle Kaspers, eigenaresse van Robitex. “Het scheelt organisaties zeer veel tijd en geld als ze alles onderbrengen bij een bedrijf zoals Robitex. Normaal bestelt een vestiging bij de bakker en de bloemist om de hoek, maar dat wordt nu landelijk geregeld door ons. En het unieke aan deze shop is dat de beheerder ten alle tijden overzicht heeft wie wat wanneer en waarom heeft besteld en dit inzichtelijk heeft met dasboards die realtime monitoren.

In one shop

De In one shop is de tweede nieuwe op maat gemaakte klantshop, speciaal ontwikkeld voor de bedrukte relatiegeschenken. “Je merkt dat veel organisaties de behoefte hebben aan één systeem voor alle relatiegeschenken, omdat ze vaak het overzicht kwijtraken. Vervolgens weten grote organisaties ook niet precies wie er allemaal bestelt en hoeveel er wordt besteld”. Dat is met de In one shop verveleden tijd. Verschillende vestigingen en bestellers kunnen los van elkaar bestellen en de voorraad ligt bij Robitex. Om controle te houden door het hoofdkantoor, kan er een fiattering worden ingebouwd.  De orders worden dan gecheckt en goedgekeurd door een manager.  “Ook hier is het belangrijk dat organisaties compleet worden ontzorgd en dat alles is ondergebracht bij slechts één organisatie: Robitex.

Bouwen naar de toekomst

Op dit moment maken grote organisaties als Adecco Nederland, Profile Nederland en Smallsteps al gebruik van de gesloten shops. “We zijn heel blij en trots dat we iets unieks hebben neergezet en we verwachten snel te groeien. Hiermee bouwen we met Robitex naar een mooie toekomst.”