Geplaatst door Salt Security

Salt Security benoemd tot AWS WAF Ready Partner

Salt Security kondigt vandaag aan dat het officieel is toegetreden als Amazon Web Service (AWS) Web Application Firewall (WAF) Ready Partner. Deze erkenning toont aan dat Salt Security een succesvolle oplossing heeft ontwikkeld die volledig integreert met AWS WAF en daarnaast volledige ondersteuning biedt aan AWS-klanten.

Tegenwoordig zijn bedrijven van alle soorten en maten gericht op het waarborgen van de bescherming van hun websites en applicaties tegen externe bedreigingen. Het kan immers zorgen tot verlies van inkomsten, klantvertrouwen en reputatieschade. Het implementeren van een WAF kan echter een uitdagende taak zijn waarvoor diepgaande kennis nodig is. Doordat het Salt platform AWS WAF koppelt als een API traffic verzamelpunt om gedetecteerde aanvallers te blokkeren, kunnen klanten eenvoudig implementeren en onderhoud plegen. Bovendien wordt het platform ‘out of band’ ingezet, om te voorkomen dat de prestaties of beschikbaarheid van applicaties worden verstoord. Op deze manier kunnen de meest voorkomende dreigingen en kwetsbaarheden gedetecteerd, verminderd en geanalyseerd worden.

Het AWS Service Ready Program helpt AWS klanten met het identificeren van oplossingen die geïntegreerd zijn met AWS-services. Op deze kunnen ze nieuwe tools eenvoudiger evalueren en is er meer tijd om oplossingen op te schalen.

“Het implementeren van het Salt-platform kostte bijna geen moeite”, zegt Jason Weitzman, senior application security engineer bij Xolv Technology Solutions. “Het integreerde snel met onze bestaande Cloudflare, AWS, Jira en andere systemen. Het begon ook binnen enkele minuten fouten te identificeren en inzichten te leveren over hoe we betere API’s konden maken.”

“We zijn trots dat we onze relatie met AWS hebben kunnen uitbreiden door een AWS WAF Ready Partner te worden,” aldus Gilad Barzilay, Head of Business Development bij Salt Security. “Veel van onze klanten vertrouwen op het Salt Platform om hun API’s op AWS te beveiligen. Door deze erkenning kunnen bedrijven nu sneller en gemakkelijker hun API’s op AWS beschermen. Dit stelt klanten in staat om te profiteren van onze unieke cloud-schaal API-data lake-architectuur, die gebruik maakt van AI en ML voor API-discovery en bescherming tegen dreigingen.”