Industry Wire

Geplaatst door Scanmar

Scanmar sluit langjarig wereldwijd contract met MillwardBrown

Houten, 8 september 2015 – Scanmar heeft met MillwardBrown, het internationale onderzoeksbureau, een nieuw contract getekend met wereldwijde dekking voor het gebruik van MarketingTracker software. Met deze software brengt MillwardBrown de marketing- en salesprestaties van grote merken zoals Unilever, Diageo en Shell in beeld.

MillwardBrown heeft gekozen voor MarketingTracker vanwege de vele mogelijkheden voor datavisualisatie en de grote snelheid waarmee dit gerealiseerd wordt. MarketingTracker wordt in eerste instantie in Europa en de USA uitgerold. De feedback van operationele teams in USA is dat MarketingTracker, meer dan andere dashboard tools, makkelijk in gebruik is en tegelijkertijd de gebruiker in staat stelt zelf veel verschillende typen dashboards samen te stellen.

Snelheid

Naast gebruiksgemak is ook de doorlooptijd van data tot dashboardpublicatie dankzij het gebruik van MarketingTracker tot 70% versneld. Deze impact op de efficiency was  mede een argument om ook de processen voor rapportages met MarketingTracker in te richten. MillwardBrown past MarketingTracker toe in grote wereldwijde systemen van merken als Unilever. Maar ook kleinere, regionale en locale, projecten worden met MarketingTracker in eigen beheer opgezet.

Over Scanmar
Scanmar levert wereldwijd gespecialiseerde software voor ‘marketing decision solutions’ en ‘forecasting tools’. Het dashboard, waar interne en externe databronnen samenkomen, verschaft inzicht op het gebied van marktinformatie. Scanmar levert oplossingen voor o.a. voor Heineken, Philips, Friesland Campina en Unilever. Scanmar heeft voor de grootste brand trackers ter wereld online reporting platforms en datawarehouses geleverd.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht