Industry Wire

Geplaatst door SCHAAL+

SCHAAL+ kiest OrangeValley als nieuwe kennispartner voor digital advertising

Woensdag 11 juli tekenen Rik de Boer, directeur van SCHAAL+, en Frank Overbeek, partner bij OrangeValley, een samenwerkingsovereenkomst. Met deze samenwerking kiest SCHAAL+ voor OrangeValley als dé kennispartner voor digital advertising. Dit betekent dat OrangeValley vanaf nu de masterclasses verzorgt voor de digital marketingtalenten van SCHAAL+ als onderdeel van het Digital Talent Programma dat zij volgen. Naast OrangeValley zijn ook Add2Favorites, mbstudio en Being A Designer toegetreden tot het netwerk van aangesloten kennispartners.

Met de uitbreiding van deze nieuwe kennispartners wordt de inhoud van zowel het Digital Marketing Programma als het Digital Design Programma kwalitatief uitgebreid. Door de continue ontwikkelingen in de vakgebieden digital marketing en digital design, waarin SCHAAL+ dienstverlening biedt aan organisaties, is het noodzakelijk om het kennisprogramma af te blijven stemmen op de actualiteit en behoefte in de markt.

Rik de Boer over de keuze voor OrangeValley: “In ons kennisprogramma werken we samen met specialisten, ieder in zijn eigen vakgebied. Op die manier bieden onze Talent Programma’s én de kwaliteit én de actualiteit waar organisaties zo’n behoefte aan hebben. De samenwerking met OrangeValley op het gebied van digital advertising sluit hier perfect bij aan.”

E-mailmarketing, service design methods & concept development
Voor het Digital Marketing Talent Programma werkt SCHAAL+ vanaf nu samen met Add to Favorites, die de masterclasses verzorgt voor e-mailmarketing. Mbstudio en Being A Designer zijn kennispartner voor het Digital Design Talent Programma: mbstudio richt zich op de masterclasses over service design methods en Being A Designer op de masterclasses over concept development.

Over SCHAAL+
SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt en begeleidt jong digitaal talent in digital marketing en digital design. De twee Digital Talent Programma’s bieden recent afgestudeerde hbo’ers en wo’ers een combinatie van werken en masterclasses. In een periode van 1,5 jaar werken de talenten voor verschillende opdrachtgevers aan digital marketing of digital design vraagstukken. Daarnaast krijgen zij masterclasses van gerenommeerde bureaus over relevante online marketing en digital design onderwerpen en wordt veel aandacht besteed aan de juiste vaardigheden, competenties en persoonlijk leiderschap om de digitalisering te begeleiden en om te gaan met de snelheid van verandering en toenemende complexiteit.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht