Geplaatst door SDIM

SDIM viert 15-jarig bestaan

Het is dit jaar alweer 15 jaar geleden dat Jan Dirkzwager het online marketing bureau SDIM grondvestte. Waar het allemaal klein begon, werken er inmiddels zo’n 65 ambitieuze online marketeers bij het bureau. Het bedrijf is, net zoals de markt, de afgelopen jaren enorm gegroeid.

Ontwikkelingen
‘Er is in de afgelopen 15 jaar heel veel gebeurd in de online marketing wereld,’ vertelt Pieter Borst die, samen met Tijmen van Duijvenvoorde, in 2018 het stokje van Jan Dirkzwager overgenomen heeft. ‘De uitbreiding van onze diensten zorgt ervoor dat we onze klanten op alle online vlakken kunnen helpen om nog succesvoller te worden.’

Uiltje x SDIM
De 15e verjaardag van het online marketing bureau is niet onopgemerkt voorbij gegaan. In samenwerking met Uiltje Brewing Company, een klant van SDIM, is er voor het 15 jarig bestaan een eigen biertje samengesteld. Met veel trots is deze half mei gepresenteerd. ‘Dit stond toch wel hoog op de bucketlist,’ lacht Pieter. ‘Heel tof dat we dat nu af kunnen strepen.’

Klantevent
Om het 15 jarig bestaan goed te vieren, wordt er binnenkort een klantevent georganiseerd. Dit belooft een leuke dag te worden met een paar kennissessies en een toost op het 15-jarig jubileum!

SDIM Magazine
Naast het eigen biertje is er ook een eigen magazine samengesteld. Toen SDIM 10 jaar bestond, is er ook al een magazine uitgebracht. Deze traditie zette zich voort en ook dit exemplaar staat weer vol met de leukste werknemers verhalen. Van serieuze cases tot grappige quizzen; het magazine geeft de verhalen achter het bedrijf prachtig weer!

Meer informatie over SDIM vind je via www.sdim.nl.