Geplaatst door Selligent

Selligent Marketing Cloud heeft Acceleration, ONE Marketing en Reply uitgeroepen tot de winnaars van de Selligent Partner Awards 2020

Brussel, 8 juli 2020 – Selligent Marketing Cloud heeft vandaag Acceleration, ONE Marketing en Reply uitgeroepen tot de winnaars van de Selligent Partner Awards 2020. Het marketingsoftware bedrijf dat in 1999 in België werd opgericht, geeft haar wereldwijde partners jaarlijks erkenning voor hun waardevolle samenwerking. De winnaars van dit jaar zijn betrouwbare adviseurs voor klanten en prospects. Daarnaast leveren ze een aanzienlijke gezamenlijke bedrijfswaarde op.

Selligent’s wereldwijde partnerprogramma bestaat uit bureaus, systeemintegrators, marketingconsultants en serviceproviders. Selligent heeft de afgelopen jaren veel tijd, talent en technologie in dit programma geïnvesteerd en blijft wereldwijd mooie resultaten behalen.
Acceleration (Noord-Amerika)

Het partnerschap met Acceleration is uniek, omdat het zowel in Noord-Amerika als in het Verenigd Koningkijk opereert. Acceleration heeft in samenwerking met Selligent een belangrijke bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van het bedrijf en heeft een centrale rol gespeeld in het totale proces, met gezamenlijke klanten.
ONE Marketing (Scandinavië)
ONE Marketing heeft zich bewezen als een belangrijke speler in de Deense markt en heeft Selligent in staat gesteld om succesvol verder uit te breiden in deze regio. Dankzij hun regionale kennis en expertise in het hele spectrum van martech-leveranciers en -technologieën, zag ONE Marketing de meerwaarde die Selligent zijn klanten aanbiedt. Tegenwoordig is ONE Marketing een van Selligent’s sterkste ambassadeurs in de Scandinavische markt.
Reply (Italië)

Een andere belangrijke partner die Selligent ondersteunt in het opzetten van samenwerkingsverbanden in meerdere gebieden is Reply. Omdat Reply goed gevestigd is in de Italiaanse markt, heeft het bedrijf een voortdurende stroom van nieuwe activiteiten gegenereerd. De groei van het Italiaanse team van Selligent, en de ondersteuning van Reply, hebben een cruciale rol gespeeld bij het winnen en ondersteunen van nieuwe klanten.
“Acceleration, ONE Marketing en Reply hebben laten zien dat het platform een groot succes is en we zijn dankbaar voor de goede samenwerking”, zegt Bruno Boussion, SVP van Sales, Europe bij Selligent Marketing Cloud. “We prijzen alle drie de partners voor de manier waarop ze hebben geïnvesteerd om experts te worden in onze oplossing. Ze hebben een ongelooflijk actieve rol gespeeld in onze lokale go-to-market-strategieën. We kijken uit naar verdere groei en gezamenlijke successen in de toekomst”.

“De jaarlijkse Selligent Global Partner Summit en de prijsuitreiking is een van onze favoriete manieren om onze partners wereldwijd te bedanken. In verband met de wereldwijde gezondheidscrisis, wilden we onze genomineerden en winnaars van de awards toch virtueel vieren en bedanken voor hun ongelooflijke werk en onze gezamenlijke prestaties van het afgelopen jaar. Gefeliciteerd aan al onze prijswinnaars en bedankt voor uw voortdurende samenwerking”, vertelt Karthik Kripapuri, CEO van Selligent Marketing Cloud.
Tot de finalisten van de Selligent Awards 2020 behoorden wereldwijde partners: eMatters (Nederland), DALE Consultancy (België), Future Marketing (België), Performance Sales (Portugal) en Proximity (Spanje). Lees hier meer over de finalisten van dit jaar.